Ademen toch wel? En waar leefde je dan van?quote:Op maandag 14 juli 2008 09:03 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik was zelfs al geen student meer, ik deed echt NIETS
Okay, ik adem, slaap, eet, drink, rookquote:Op maandag 14 juli 2008 09:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ademen toch wel? En waar leefde je dan van?
Ga werken, tuig.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:03 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik was zelfs al geen student meer, ik deed echt NIETS
Nutteloze levensvormen als jij zouden het leger in moeten.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:09 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Okay, ik adem, slaap, eet, drink, rookIk krijg zakgeld
50 euro per maand
Nee, dan moet je rennen enzo, ugh.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:15 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Nutteloze levensvormen als jij zouden het leger in moeten.
Na het leger deed ik een jaar niets.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:15 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Nutteloze levensvormen als jij zouden het leger in moeten.
Ik heb wel ooit op he tpunt gestaan, maar nog net op tijd afgehaakt, pfew!quote:Op maandag 14 juli 2008 09:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Na het leger deed ik een jaar niets.
Ik ben aan 4 opleidingen begonnen maar het was allemaal stom. Ik ga niet eerder weer beginnen tot ik iets heb gevonden wat ik wel leuk vind. Ik vrees alleen dat dat niet bestaatquote:
welke waren dat?quote:Op maandag 14 juli 2008 09:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ben aan 4 opleidingen begonnen maar het was allemaal stom. Ik ga niet eerder weer beginnen tot ik iets heb gevonden wat ik wel leuk vind. Ik vrees alleen dat dat niet bestaat.
Mwehehe, als er nu gewoon een leuke opleiding wasquote:
Apothekersass, mode styling & retailing 2x, onderwijsassquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |