Vieze vuile nazihond. Je wist het vanaf het beginquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:46 schreef IQM het volgende:
Het sigaretten-.gifje staat nog op m'n netvlies gebrand.
Ik dacht dat het een grapje was. Om stoer te doen. Zo van: "Kijk mij eens met een sigaret op m'n lip". Maar je bent dus gewoon écht een notoire paffer?quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Vieze vuile nazihond. Je wist het vanaf het begin!
Leef jij ook nog?quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:53 schreef Jett het volgende:
Niks doen is tof.
Opeens wat moeten doen is minder tof.
Mensen die dingen doen en zeiken op mensen die niks doen zijn helemaal niet tof.
Jij bent nu tofquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:53 schreef Jett het volgende:
Niks doen is tof.
Opeens wat moeten doen is minder tof.
Mensen die dingen doen en zeiken op mensen die niks doen zijn helemaal niet tof.
Jij nu minder. Wil je er over praten?quote:
Ik dacht dat je het nooit zou vragen! Iedereen negeert me altijd, zlefs mn familie en vrienden. Ha, "vrienden" dat zijn natuurlijk geen echte vrienden! Oohh, wat moet ik nu toch?!quote:
Heel goed toon de emotie! Hoe voel je nu bij deze hele transactie in je leven?quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:09 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen! Iedereen negeert me altijd, zlefs mn familie en vrienden. Ha, "vrienden" dat zijn natuurlijk geen echte vrienden! Oohh, wat moet ik nu toch?!
OH, HOW YOU MOCK ME!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |