Die conclusies trekken gefrustreerde fok!ersquote:Op maandag 14 juli 2008 12:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Sinds wanneer is iets niet leuk vinden gelijk aan gefrustreerd zijn?
Second Life?quote:Op maandag 14 juli 2008 13:03 schreef Zelfspotter het volgende:
Heb je een jaar in Second Life gewoond!?
IK heb ook een aantal maanden niks gedaan. Is niet relaxed na 2 maanden. Je wordt zo lam als een tak, je hebt geen energie meer om nog wat te ondernemen. En je gaat eruitzien als een dooie hond.
Een jaar is dan wel erg lang. Heb je je wel verzorgd, of heeft je moeder dat gedaan.
wikwakka2 kan Queen Bee vertalen.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Koningin Bij kan niet met het echte leven omgaan.
quote:Op maandag 14 juli 2008 13:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat zal z'n moeder trots op hem zijn![]()
Grote jongen toch
![]()
*in wangetjes knijpt*
Is dat het beste antwoord wat je kon verzinnen?quote:
Wat valt er dan te antwoorden op zo'n postquote:Op maandag 14 juli 2008 13:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of kom messcherp uit de hoek, of post dan niks.. weet je
Aangezien meer dan de helft van jequote:Op maandag 14 juli 2008 12:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Sinds wanneer is iets niet leuk vinden gelijk aan gefrustreerd zijn?
Pssst, ze valt dan ook op vrouwen, psssstquote:Op maandag 14 juli 2008 13:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Aangezien meer dan de helft van jeonderwerpen over hetzelfde gaan bespeur ik toch een lichte frustratie jegens mannen en relaties.
Zegt toch dan toch wat over jouw originaliteit hèquote:Op maandag 14 juli 2008 13:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat valt er dan te antwoorden op zo'n post
Blijkbaar welquote:En ik hoef mezelf helemaal niet te verdedigen
Dat heb jij verkeerd. "quote:Op maandag 14 juli 2008 13:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Aangezien meer dan de helft van jeonderwerpen over hetzelfde gaan bespeur ik toch een lichte frustratie jegens mannen en relaties.
Bij vrouwen staat ook eenquote:Op maandag 14 juli 2008 13:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Pssst, ze valt dan ook op vrouwen, psssst
Dat is om de schijn hoog te houden hèquote:Op maandag 14 juli 2008 13:41 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Bij vrouwen staat ook een, fuckface
.
Wow, sterk.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is om de schijn hoog te houden hè
quote:Op maandag 14 juli 2008 14:58 schreef jpg97 het volgende:
Hoax! je hebt een jaar lang achter je pc gezeten. Dus je hebt wel *iets* gedaan... of het nuttig was is een tweede.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |