Dat ding maakt altijd zo'n pokkeherrie.... gelukkig zit ik op mn werkquote:Op maandag 14 juli 2008 14:50 schreef Piles het volgende:
Goed bezig Dean
[ afbeelding ]
Op weg naar Eindhoven op dit moment
Altijd, altijd. Zo vaak komt ie nietquote:Op maandag 14 juli 2008 15:01 schreef Jipje het volgende:
Dat ding maakt altijd zo'n pokkeherrie.... gelukkig zit ik op mn werk
Hallo!
Zo hardwerkend tegenwoordigquote:
Ja, net als die rotvliegtuigen met die radardingen (ephax?) en die F16's.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Altijd, altijd. Zo vaak komt ie niet
Hoi trouwens![]()
AWAC's bedoel je volgens mijquote:Op maandag 14 juli 2008 15:07 schreef Jipje het volgende:
Ja, net als die rotvliegtuigen met die radardingen (ephax?) en die F16's.Geef mij maar gewoon lijnvluchten, das een stuk minder herrie
Awac idd:quote:Op maandag 14 juli 2008 15:11 schreef Piles het volgende:
[..]
AWAC's bedoel je volgens mij
Maar deze is gewoon te speciaal, dus die mag herrie maken![]()
Helaasquote:Op maandag 14 juli 2008 15:13 schreef Jipje het volgende:
[..]
Jij woont dan ook niet 10 km van Eindhoven Airport
Hard aan het werk hèquote:Op maandag 14 juli 2008 15:23 schreef Jipje het volgende:
Wat een zware onderwerpen komen er trouwens snachts omhoog
Af en toe moet je het even kwijt he.. en dan is de nacht een geweldig tijdstipquote:Op maandag 14 juli 2008 15:23 schreef Jipje het volgende:
Wat een zware onderwerpen komen er trouwens snachts omhoog
Zou ik hier ook niet doenquote:Op maandag 14 juli 2008 15:42 schreef Deansensitized het volgende:
Kan nog wel zwaarder hoor, maar dat wil ik jullie niet aandoen
Dan slaap ik eigenlijk meestalquote:Op maandag 14 juli 2008 15:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Af en toe moet je het even kwijt he.. en dan is de nacht een geweldig tijdstip
Ja, de tt maakte me nieuwsgierig. En ja, ik ben hard aan het werkquote:Op maandag 14 juli 2008 15:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Hard aan het werk hè![]()
Maar inderdaad
Vandaar ook de TT
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:45 schreef Jipje het volgende:
Ja, de tt maakte me nieuwsgierig. En ja, ik ben hard aan het werkDe tijd vliegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |