Een makelaar kost weer een hoop geld.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:44 schreef Matje-1989 het volgende:
Wel eens gehoord van een makelaar?
Maargoed, je bied wel erg veel onder de vraagprijs.
Zou als ik jou was maar omhoog gaan, anders neemt de verkopende
partij je niet serieus. 220.000 proberen?
Bedankt !quote:Op zondag 13 juli 2008 23:53 schreef Ixnay het volgende:
Geen aankoopmakelaar.
215.000 bieden kan best en als ze je dan niet serieus nemen (wat ik niet geloof), gewoon een week later 220.000 bieden.
Je heb wel gelijk, alleen het appartement staat momenteel niet officieel meer te koop.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:54 schreef boarn het volgende:
Oh, wij kijken ook naar dat appartement....Wat bied jij?? Want dan weet ik wat wij kunnen bieden...
Echt serieus, je laat je wel heel erg in je kaarten kijken.... En nee natuurlijk hoef ik dat appartement niet.....maar heb je wel eens bedacht dat hier meer mensen meelezen?
In Kutkrabbeveen misschien, maar in de grote stad doen ze het daar niet voor. Of je moet zo'n doe-het-zelf-makelaar hebben, maar die regelen geen aktes (hoeft ook niet, doet de notaris), doen geen onderzoek bij het kadaster (hoeft ook niet, kan je zelf voor 2 euro) en doen geen onderhandelingen. Wat ze voor dat geld wél doen weet ik ook niet.quote:Op maandag 14 juli 2008 08:39 schreef Artbij het volgende:
Ik zou ook laag bieden rond de 200.000,-. Laat de verkoper maar zweten.
Trouwens een aankoopmakelaar kost maar 500,- geen 3000,- dat is een verkopende makelaar.
In Kutkrabbeveen is de makelaar waarschijnlijk duurder dan in de randstaad. Does concurentie ring a bell? Zoals je kunt lezen heeft TS alleen hulp nodig bij het bieden, de rest van de post is dus verre van relevant....quote:Op maandag 14 juli 2008 08:56 schreef DonJames het volgende:
[..]
In Kutkrabbeveen misschien, maar in de grote stad doen ze het daar niet voor. Of je moet zo'n doe-het-zelf-makelaar hebben, maar die regelen geen aktes (hoeft ook niet, doet de notaris), doen geen onderzoek bij het kadaster (hoeft ook niet, kan je zelf voor 2 euro) en doen geen onderhandelingen. Wat ze voor dat geld wél doen weet ik ook niet.
Does "prijsafspraken" ring a bell? Hun pandjes aan de Leidsegracht moeten ook betaald worden!quote:Op maandag 14 juli 2008 09:23 schreef Artbij het volgende:
[..]
In Kutkrabbeveen is de makelaar waarschijnlijk duurder dan in de randstaad. Does concurentie ring a bell?
Er zijn wel makelaars waar je één los onderdeel van het hele aankoopproces kan laten doen, maar alleen de losse onderhandeling doen ze niet (althans, heb ik nog nooit gezien, alleen in combinatie met andere diensten). Dus zo irrelevant is mijn post niet..quote:Zoals je kunt lezen heeft TS alleen hulp nodig bij het bieden, de rest van de post is dus verre van relevant....
Dat zal wel lukken. Maar dat is niet echt hetzelfde als 500 euro, wel?quote:Voor 1000,- ben je zeker klaar.
Hmmmquote:Op maandag 14 juli 2008 10:57 schreef DonJames het volgende:
[..]
Does "prijsafspraken" ring a bell? Hun pandjes aan de Leidsegracht moeten ook betaald worden!
Voor 500 lukt het waarschijnlik, maar voor 1000 zeker. Is wel iets anders dan 3000, wel?quote:Op maandag 14 juli 2008 10:57 schreef DonJames het volgende:
[..]
Does "prijsafspraken" ring a bell? Hun pandjes aan de Leidsegracht moeten ook betaald worden!
[..]
Er zijn wel makelaars waar je één los onderdeel van het hele aankoopproces kan laten doen, maar alleen de losse onderhandeling doen ze niet (althans, heb ik nog nooit gezien, alleen in combinatie met andere diensten). Dus zo irrelevant is mijn post niet..
[..]
Dat zal wel lukken. Maar dat is niet echt hetzelfde als 500 euro, wel?
Dat klopt. Dat zeg ik dan ook nergens, dat maak jij er van. Kennelijk valt het niet mee, begrijpend lezen.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:17 schreef Artbij het volgende:
[..]
Voor 500 lukt het waarschijnlik, maar voor 1000 zeker. Is wel iets anders dan 3000, wel?
Ben je daar niet een beetje te oud voor?quote:p0wned
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:58 schreef Artbij het volgende:
Als je het laat taxeren maak je dus toch min of meer gebruik van een aankoopmakelaar. Laat hem meteen advies geven over het bieden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |