Nou ik zou dan wel 22 topics kunnen openen maar ik uit mijn klachten maar even in 1 centraal topic:
Klacht 1: Alfa kutbier dat ontzettend gaat schuimen en 10 minuten blijft schuimen nadat je het geopend hebt ondanks dat je er niet mee geschud hebt en het recht hebt gehouden

Klacht 2: Alfa bier

Klacht 3: een weekje op vakantie geweest zijn en dan teringmoe zijn en dan fucking slecht zijn opeens in Gutiar Hero en Rock band ook al speel je normaal alles op 90% of meer

Klacht 4: Vast zitten op 2 nummers in Rock Band waardoor ik het spel niet kan uitspelen

Klacht 5: Bier over kussens morsen waardoor het hele kussen naar bier meurt en dat je mams (

) dan morgen gaat zeiken
Klacht 6: de nieuwe KLB-moderator kandidaten

Klacht 7: Dat soms als je iets in het stopcontact doet er allemaal vonken vanaf komen omdat je hem schuin indoet ofzo of te traag

Klacht 8: Dat ik te veel moeite doe met het typen van dit topic en er toch meteen een slotje op komt
Klacht 9: een of andere kutserie op Comedy central, No Angels, die ik nu om een of andere reden kijk, die kut is. Kutserie

Klacht 10: comedy central

Klacht 11: kloteleiers die, als je alleen thuis bent, naar je huis komen en dan 11 keer aanbellen als je ligt te slapen, en dan guitar hero willen spelen en dan al je bier opzuipen en zeiken en zingen en op de grond pissen

Klacht 12: Linkse mensen

Klacht 13: dit topic

Klacht 14: Dat je zo op de trap loopt en denkt dat er nog een trede komt, maar die komt niet, en dat je zo in de lucht stapt en half op je bek gaat

Klacht 15: Dat je zo van de trap loopt en denkt dat er nog een trede komt, maar die komt niet, en dat je dan zo het gevoel hebt dat je door de grond stapt

Klacht 16: Geen inspiratie voor kutklachten
Klacht 17: Dat dit een kuttopic is en meteen op slot gaat
Klacht 18: Dat ik dit post
Klacht 19: Na een weekje vakantie geen FOK! inspiratie meer hebben en eigenlijk geen zin om te posten
Klacht 20: Duitsers

Klacht 21: Belgen

Klacht 22: Nederlanders