Ik vind het meer een Dole inderdaad.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:14 schreef Toempf het volgende:
Dat is geen Chiquita banaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja want het niveau is hier nog lager.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:38 schreef cerror het volgende:
In ONZ wordt het gesloten dus dan proberen we KLB maar?
En dit.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:36 schreef GasTurbine het volgende:
Weer een slinkse manier van TS om de bananensong onder de aandacht te brengen.
Hier wordt maar weer is bevestigd dat Amerikanen over het algemeen absoluut geen humor hebben.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:11 schreef IHVK het volgende:
Ik verwacht toch wat meer diepgang en niveau van de presidentskandidaten.
Het enige wat je tegenwoordig blijkbaar moet doen is een maf dansje doen zij aan zij met een chiquita banaan en de stemmen stromen binnen.
Kijk en oordeel zelf maar:
Het is niet Peanut Butter Jellytime.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:19 schreef Fha het volgende:
Ik heb de vid niet eens gekeken en heb nu dat stomme nummer al in mn hoofd
Obama is sowiesoquote:Op maandag 14 juli 2008 03:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het zal wel aan het tijdstip liggen, maar ik vond het wel melig.
quote:Op zondag 13 juli 2008 22:11 schreef IHVK het volgende:
Ik verwacht toch wat meer diepgang en niveau van de presidentskandidaten.
Het enige wat je tegenwoordig blijkbaar moet doen is een maf dansje doen zij aan zij met een chiquita banaan en de stemmen stromen binnen.
Kijk en oordeel zelf maar:
Ik zei toch, het ligt aan het tijdstip, jeweetzellufquote:Op maandag 14 juli 2008 03:15 schreef McFearless het volgende:
Ik zat net in de tram en er was zoeen vrouw hé, echt fucking debiel. Ging ze over Allah praten alsof het niks was.. Maar er is hier helemaal geen tram. Echt WTF.
Yeh, bier enzo.quote:Op maandag 14 juli 2008 03:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zei toch, het ligt aan het tijdstip, jeweetzelluf
quote:Bonecrkr (3 months ago) Show Hide
0 Poor comment Good comment
Marked as spam
Reply | Spam
Which one is Obama?
Die heb ik ook niet in mn hoofdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |