Ik vind het helemaal niet gek hoor. Jij kent dat diertje ook goed, en dan weet je wel of hij lijdt en of hij nog plezier in zijn leven heeft. Ik hoop dat je ouders daar ook een goede kijk op hebben.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik schiet vol, iedere keer als ik afscheid moet nemen van Charlie, mijn 14-jarig stoere teckel. Heel gek, maar ik heb m'n ouders gevraagd of ze Charley niet beter uit z'n lijden willen verlossen. Of hij lijdt, is voor hun nog de vraag.
Waarschijnlijk zegt hij dat ie nog wel even verder kan. Eerlijk gezegd heb ik er niet naar gevraagd. Wat ik echt héél erg vind is dat wanneer ik bij binnenkomst een uitbundig welkom van Charlie verwacht, Charlie begint te hyperventileren, te snakken naar adem alsof het z'n laatste kan zijn. Is echt niet goed hoor.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:07 schreef beequeen het volgende:
Jemig, wat zegt de dierenarts daar dan van of heeft hij ook geen idee?
quote:
Deze is luchtigquote:Op zondag 13 juli 2008 22:09 schreef Dementor het volgende:
Waar is de luchtigheid gebleven?
Beequeen en Disanaquote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 22:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zegt hij dat ie nog wel even verder kan. Eerlijk gezegd heb ik er niet naar gevraagd. Wat ik echt héél erg vind is dat wanneer ik bij hun binnenkom en een uitbundig welkom van Charlie verwacht, Charlie begint te hyperventileren, te snakken naar adem alsof het z'n laatste kan zijn. Is echt niet goed hoor.
Tsja, op een gegeven moment is het op en kan het beessie niet meer. Ik zit hier met een brok in mijn keel Tipsch, maar zo gaat het nu eenmaal. Mijn schoonmoeder heeft weer een prachtig nest, mocht je interesse hebben.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:11 schreef tipsch het volgende:
Waarschijnlijk zegt hij dat ie nog wel even verder kan. Eerlijk gezegd heb ik er niet naar gevraagd. Wat ik echt héél erg vind is dat wanneer ik bij binnenkomst een uitbundig welkom van Charlie verwacht, Charlie begint te hyperventileren, te snakken naar adem alsof het z'n laatste kan zijn. Is echt niet goed hoor.
Hee, wat leuk. Welke modelletjes zijn dat?quote:Op zondag 13 juli 2008 22:18 schreef beequeen het volgende:
Tsja, op een gegeven moment is het op en kan het beessie niet meer. Ik zit hier met een brok in mijn keel Tipsch, maar zo gaat het nu eenmaal. Mijn schoonmoeder heeft weer een prachtig nest, mocht je interesse hebben.
Ja hoorquote:
Achteraf gezien wel ja, maar de leuke momenten waren zeeeeer spaarzaam. Het grootste gedeelte van de Dennis en Nadia streams stond op zoetsappig gedoe.quote:
Karninchen en mucho dinero.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:21 schreef tipsch het volgende:
Hee, wat leuk. Welke modelletjes zijn dat?
Wat moet dat kosten.![]()
Maar het zoeken naar de camera's was echt hillarischquote:Op zondag 13 juli 2008 22:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Achteraf gezien wel ja, maar de leuke momenten waren zeeeeer spaarzaam. Het grootste gedeelte van de Dennis en Nadia streams stond op zoetsappig gedoe.
Nu wel, maar toen vond ik het maar irritant. Het ging maar door, dat oeverloze gefoezel.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar het zoeken naar de camera's was echt hillarisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |