O, haha - ook al een kleine Hermansrenaissance bij jou. Die briefwisseling lijkt me leuk, maar er is ook net een nieuwe briefwisseling Kloos-Verwey uitgekomen en die lijkt me ook heel interessantquote:Op maandag 14 juli 2008 13:13 schreef mane het volgende:
[..]
Ik heb nog de biografie van Marie-Antoinette liggen, daar heb ik wel zin in. En ik ga ook de biografie van Den Uyl lezen en daarnaast ben ik eindelijk eens begonnen in Nooit meer slapen van Hermans. McEwan moet wel op mijn lijstje inderdaad. Die wil ik al lang lezen. De briefwisseling tussen Hermans en Reve lijkt me ook wel wat.
Oss is al meer dan 600 jaar een stadquote:Op maandag 14 juli 2008 09:25 schreef Z het volgende:
Oss ligt toch nog maar net in Brabant? En is Oss een stad?
Moet je nagaan, meer dan een half millennium en nog helemaal nergens! Wat hebben jullie al die tijd gedáán? Beetje naar de wolken en de vogeltjes turen.quote:Op maandag 14 juli 2008 17:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Oss is al meer dan 600 jaar een stad
Vroeger was Oss trouwens Osch.., wat staat mooier?
Runderen lekgepriktquote:Op maandag 14 juli 2008 19:30 schreef Gellius het volgende:
[..]
Moet je nagaan, meer dan een half millennium en nog helemaal nergens! Wat hebben jullie al die tijd gedáán?
Ik vond de briefwisseling bijzonder vermakelijk, maar volgens mij heb ik daar in 'wat lees je nu' al een keer verslag van gedaan.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:17 schreef Gellius het volgende:
[..]
O, haha - ook al een kleine Hermansrenaissance bij jou. Die briefwisseling lijkt me leuk
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:39 schreef Thisbe het volgende:
Ik wilde net zeggen soldaat! Oss is een vrijstad, alle messentrekkers en criminelen die uit Den Bosch werden verwijderd moesten naar Oss vertrekken.
Nou, dát is een feature die in IE ook al héél lang kon hoor.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:08 schreef LXIV het volgende:
Wat trouwens ook erg goed is van FireFox, vind ik nu uit, en waar ik altijd al van "gedroomd" heb bij internet explorer is dat je knopjes kunt aanmaken voor je favoriete websites! Dus niet in favorieten zetten, maar een echt knopje waar je alleen maar op hoeft te klikken. Dat wou ik altijd al!
Voor vanavond of stop je werkelijk?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:57 schreef JAM het volgende:
Dan nu steek ik mijn laatste sigaret op. Ik schei ermee uit. Genoeg gerookt zo.
's werelds eerste margarine fabriek opgezet, de anticonceptiepil ontwikkeld en in productie genomen. Een van Europ's grootste transportbedrijfen opgezet. Unox zal je ook wel eens van gehoord hebben?quote:Op maandag 14 juli 2008 19:30 schreef Gellius het volgende:
[..]
Moet je nagaan, meer dan een half millennium en nog helemaal nergens! Wat hebben jullie al die tijd gedáán?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |