Wat wil je proberen dan? Ik lok een of twee verzuurde KLB kutusers uit de tent om te zien of ze een beetje modwaardig zijn. That's all. Ze falen. Episch.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:59 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Mag ik het een keer proberen bij jou ? Dit omdat Yvonne niet reageert op mijn eerdere reply.
Jij bent blijkbaar het serieuze typ die graag een goede discussie aangaat.
Ik zou zeggen, ieder zijn ding, er zijn 1001 topics voor. In KLB houden ze wel van een geintje, je komt er overduidelijk nooit (meer). Waarom kies je dan niet een ander fora ?
Ze wil liever rellen en stoken en zorgen dat het nog een grotere teringzooi wordt in KLB.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:02 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Doe dan je werk en pleur alle offtopic bash reacties (dus ook die van jezelf) weg.
Goed.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:04 schreef Kreator het volgende:
Ik ben niet het serieuze type, ik ben gewoon beter. En slimmer. Dat komt al snel over als serieus.
Jullie wilden zelf je moderator kiezenquote:Op maandag 14 juli 2008 10:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ze wil liever rellen en stoken en zorgen dat het nog een grotere teringzooi wordt in KLB.
Ja je bent een genie. Daarom post je ook op Fok! en zit je niet in het crime-lab.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:04 schreef Kreator het volgende:
Wat wil je proberen dan? Ik lok een of twee verzuurde KLB kutusers uit de tent om te zien of ze een beetje modwaardig zijn. That's all. Ze falen. Episch.
Ik ben niet het serieuze type, ik ben gewoon beter. En slimmer. Dat komt al snel over als serieus.
Schoon jij 't ff op dan ?quote:Op maandag 14 juli 2008 10:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jullie wilden zelf je moderator kiezen
Ik wilde een capabele nieuwe mod hebben, nu hebben we de kans dat we een hielenlikker en zuurpruim krijgen zonder gevoel voor humor.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jullie wilden zelf je moderator kiezen
Wie?quote:Op maandag 14 juli 2008 10:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik wilde een capabele nieuwe mod hebben, nu hebben we de kans dat we een hielenlikker en zuurpruim krijgen zonder gevoel voor humor.
En jij ziet liever?quote:Op maandag 14 juli 2008 10:11 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Die kansloze Juup natuurlijk.
Temptingquote:Op maandag 14 juli 2008 10:12 schreef de_boswachter het volgende:
Chriz2k !
Wanneer Juup (c) hier als Mod verkozen wordt vertrek ik serieus naar scholieren.com. Ja dat is een belofte.
Dus Boswachter om z'n hilarische manieren van topickapen/slopen/baggeren en openen?quote:Op maandag 14 juli 2008 10:12 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
De_Boswachter en als 2e keus Chriz2k
Mijn motivatie staat al eerder in dit topic.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dus Boswachter om z'n hilarische manieren van topickapen/slopen/baggeren en openen?
Ik team helemaal niks, maar Boswachtertje is een drama van een user. Zo zijn er nog talloze.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:16 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Mijn motivatie staat al eerder in dit topic.
Ik had overigens niet verwacht dat jij ook zou "teamen" met de gevestigde (lees stoffige) orde.
Met andere woorden: je stemt op mij.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik team helemaal niks, maar Boswachtertje is een drama van een user. Zo zijn er nog talloze.
Ik ga net zo goed in tegen een besluit van hogere hand hoor als dat moetZit hier ook mijn privétijd te gebruiken voor FOK! dus ik mag mijns inziens best een mening hebben
hehe.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:19 schreef Biogarde het volgende:
Ik team helemaal niks, maar Boswachtertje is een drama van een user. Zo zijn er nog talloze.
Ik ventileer alleen een mening. Zeg verder geen woord of dat de uitslag kan beïnvloeden.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:21 schreef BobbyB het volgende:
Dan had er beter een mod achter de schermen verkozen kunnen worden, als de mening van de users toch weinig uitmaakt als het iemand word die jullie niet zint.
thenquote:Op maandag 14 juli 2008 10:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
hehe.
En daarom moet het toch enerverend voor je zijn om mij af te zien gaan als moderator ? Dat was toch jullie bedoeling.
Come on. Give it to me thanGeen centje pijn.
Het stoort mij dat vooral mods en een adminquote:Op maandag 14 juli 2008 10:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ventileer alleen een mening. Zeg verder geen woord of dat de uitslag kan beïnvloeden.
Ik vind een paar users kutusers. Maar als jullie die als moderator willen zien, so be it. Thats all.
Oh je wilde wel graag een antwoord, maar als ik die geef, pak je het enige zinnetje eruit dat er niet toe doet. Kansloos.quote:
Ander gevoel?quote:Op maandag 14 juli 2008 10:26 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Het stoort mij dat vooral mods en een adminusers die een ander gevoel voor humor hebben als hun persoon per definitie een kutuser vinden.
Ik ging meer in opquote:Op maandag 14 juli 2008 10:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ventileer alleen een mening. Zeg verder geen woord of dat de uitslag kan beïnvloeden.
Ik vind een paar users kutusers. Maar als jullie die als moderator willen zien, so be it. Thats all.
Maar dat heb ik dan misschien verkeerd begrepen.quote:Ik ga net zo goed in tegen een besluit van hogere hand hoor als dat moet
Wat zit jij hier nou de "doorgewinterde" fokuser uit te hangen man.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:28 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ander gevoel?
GEEN GEVOEL, MONGOOL!!11!
Sukkel.quote:user/history/188134
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:27 schreef Genius-F het volgende:
Chriz2k, omdat hij een kwaliteitsuser is en hij ook een kwaliteitsmod zal zijn
Kinderen die hun moeder voor kankerhoer uitmaken.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:05 schreef Chriz2k het volgende:
Hier stopte ik met lezen.
Iemands registratie datum erbij halen als een inhoudelijke reactie te moeilijk is.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:30 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Wat zit jij hier nou de "doorgewinterde" fokuser uit te hangen man.
[..]
Sukkel.
Ja want stel je voor dat users een topic openen over kinderen die hun moeder uitscheldenquote:Op maandag 14 juli 2008 10:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Kinderen die hun moeder voor kankerhoer uitmaken.
Mensen die stoer doen over Brainpower.
..dat waren de eerste 3 dingen die ik tegenkwam. Kwaliteitsuser idd..
Ja, 2005 was me het jaartje welquote:Op maandag 14 juli 2008 10:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Kinderen die hun moeder voor kankerhoer uitmaken.
Mensen die stoer doen over Brainpower.
..dat waren de eerste 3 dingen die ik tegenkwam. Kwaliteitsuser idd..
Dat was de laatste keer dat hij KLB volgde.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, 2005 was me het jaartje wel!
Dat is hetzelfde als een 5-jarig kind afschieten omdat hij in de Hitler Jugend zat.
Ik toonde alleen maar even dat het begrip kwaliteitsuser kennelijk nogal relatief is. Topics met 2 zinnetjes, waarvan er één 'kankerhoer' is, vallen bij mij in de categorie 'ik wou dat KLB ervan verlost werd'.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:33 schreef De_Ananas het volgende:
Ja want stel je voor dat users een topic openen over kinderen die hun moeder uitschelden
Zeg wijsneus,quote:Op maandag 14 juli 2008 10:33 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Iemands registratie datum erbij halen als een inhoudelijke reactie te moeilijk is.
Wat een stuk verdriet ben jij, zeg.
Ik kan alleen een inhoudelijke reactie geven als de post waar ik op reageer inhoud heeft natuurlijkquote:Op maandag 14 juli 2008 10:33 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Iemands registratie datum erbij halen als een inhoudelijke reactie te moeilijk is.
Wat een stuk verdriet ben jij, zeg.
Ik keek gewoon in je historie hoor.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:34 schreef Chriz2k het volgende:
2005
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |