quote:Op zondag 13 juli 2008 19:57 schreef mirved het volgende:
Ik zou haar door de kop schieten dan de rest van de club ook inclusief mijn vrienden. Dan de bewakingstapes deleten en al het aanwezige geld meenemen. Meteen een trip naar Colombia boeken al mijn geld overboeken naar een colombiaanse bank en me bij de FARC aansluiten.
quote:Op zondag 13 juli 2008 19:42 schreef voetballeh het volgende:
Ik denk dat als ik m'n vriendin daar zag rondlopen dat ik haar snel zou proberen te strikken, kijken of ik gratis haar mocht pakken, of met korting, effe van bil gaan en dan het uitmaken denk ik want ik zou wel kwaad zijn dat ze me bedroog.
Wat zouden julie doen?
quote:Op maandag 14 juli 2008 06:59 schreef Sakura het volgende:
Ik zou meteen op Fok inloggen en een topic aanmaken met een zogenaamde hypothetische situatie schets en vragen wat andere fokkers zouden doen als het hen zou overkomen.
Je zusje terug naar huis brengen?quote:Op zondag 13 juli 2008 19:42 schreef voetballeh het volgende:
Voor de jongens:
stel je gaat met wat kameraden naar een privehuis/bordeel voor wat vertier (cause it's boy's night out) en natuurlijk weet je vriendin dit niet. Je komt binnen en je ziet ineens je vriendin rondlopen! hoe zou je reageren? Stel 1 van je maten wil je vriendin bestellen? Wat zou je doen?
Voor de meiden:
Stel je werkt stiekem in een bordeel en je ziet ineens je vriend met z'n maten binnenkomen in de club. Hoe zou je reageren? Stel dat 1 van die maten van je vriend je probeert te bestellen? Stel je vriend wil je bestellen? Zou je dat okay vinden, zou je hem laten betalen of zou hij gratis mogen? Wat zou je doen?
Ik denk dat als ik m'n vriendin daar zag rondlopen dat ik haar snel zou proberen te strikken, kijken of ik gratis haar mocht pakken, of met korting, effe van bil gaan en dan het uitmaken denk ik want ik zou wel kwaad zijn dat ze me bedroog.
Wat zouden julie doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |