abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60081015
Voor de jongens:

stel je gaat met wat kameraden naar een privehuis/bordeel voor wat vertier (cause it's boy's night out) en natuurlijk weet je vriendin dit niet. Je komt binnen en je ziet ineens je vriendin rondlopen! hoe zou je reageren? Stel 1 van je maten wil je vriendin bestellen? Wat zou je doen?

Voor de meiden:

Stel je werkt stiekem in een bordeel en je ziet ineens je vriend met z'n maten binnenkomen in de club. Hoe zou je reageren? Stel dat 1 van die maten van je vriend je probeert te bestellen? Stel je vriend wil je bestellen? Zou je dat okay vinden, zou je hem laten betalen of zou hij gratis mogen? Wat zou je doen?

Ik denk dat als ik m'n vriendin daar zag rondlopen dat ik haar snel zou proberen te strikken, kijken of ik gratis haar mocht pakken, of met korting, effe van bil gaan en dan het uitmaken denk ik want ik zou wel kwaad zijn dat ze me bedroog.

Wat zouden julie doen?
  zondag 13 juli 2008 @ 19:43:53 #2
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_60081054
quote:
kijken of ik gratis haar mocht pakken, of met korting,
Hollander .
pi_60081089
pi_60081192
Goh, jij hier
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_60081268
ja want ik denk zo, dan heb je toch nog wat van de avond gehad en sta je niet voor lul bij je vrienden....want die denken dan 'whoah hij is d'r pimp zeker' ofzo..... ipv. te gaan huilen "boeh je met me bedrogen"..... dan daalt je (zelf)respect tot onder het riool
  zondag 13 juli 2008 @ 19:51:43 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60081311
Wat een hypothese.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_60081386
ik wou het eigenlijk eerst in R&P posten maar ik vreesde een slotje(vandaar dat het in SEX staat) omdat men zou denken dat ik niet serieus was maar ik ben echt benieuwd hoe mensen in deze situatie zouden reageren en wat ze zouden voelen en denken.

dus graag zou ik hebben dat juie in je reply zetten wat je gedachtes & gevoelens zouden zijn en hoe je denkt dat je zou handelen....of hoe je gehandeld hebt als je in zo'n situatie verzeilt bent geraakt.
  zondag 13 juli 2008 @ 19:54:41 #8
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_60081389
Doel van dit topic?
pi_60081390
Het is wel een leuke fantasie, die voor een spannende nacht kan zorgen denk ik.

Ik zou niet weten hoe ik zou reageren. Als ik naar een privéhuis zou gaan en ik had een vriendin, dan zou ik sowieso al iemand zijn die dat minder erg gaat vinden. Denk ik. Misschien dat ik het spel gewoon mee zou spelen. Maakt het wel spannend en extra geil. Doen alsof je klant bent, beide doen alsof je elkaar niet kent.

En ja, als je vriendin dat vaker doet, dan zou ik dat toch minder leuk vinden. Maar aan de andere kant ga ik er dus ook heen. Pot. Kettle.
Woods, women and wine.
Levenswijsheden
  zondag 13 juli 2008 @ 19:57:55 #10
167595 mirved
Infobesitas
pi_60081493
Ik zou haar door de kop schieten dan de rest van de club ook inclusief mijn vrienden. Dan de bewakingstapes deleten en al het aanwezige geld meenemen. Meteen een trip naar Colombia boeken al mijn geld overboeken naar een colombiaanse bank en me bij de FARC aansluiten.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  zondag 13 juli 2008 @ 20:04:43 #11
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60081659
TS heeft net 'Spoed' gezien op tv
stupidity has become as common as common sense was before
pi_60081775
quote:
Op zondag 13 juli 2008 19:57 schreef mirved het volgende:
Ik zou haar door de kop schieten dan de rest van de club ook inclusief mijn vrienden. Dan de bewakingstapes deleten en al het aanwezige geld meenemen. Meteen een trip naar Colombia boeken al mijn geld overboeken naar een colombiaanse bank en me bij de FARC aansluiten.

wellicht is dit in mindere mate maar ik zou mischien ook wel d'r appartement overhoop halen terwijl ze nog aan't 'werken' is, for the hell of it.
  zondag 13 juli 2008 @ 20:13:41 #13
19142 tslh
Never at ease.....
pi_60081888
quote:
Op zondag 13 juli 2008 19:42 schreef voetballeh het volgende:

Ik denk dat als ik m'n vriendin daar zag rondlopen dat ik haar snel zou proberen te strikken, kijken of ik gratis haar mocht pakken, of met korting, effe van bil gaan en dan het uitmaken denk ik want ik zou wel kwaad zijn dat ze me bedroog.

Wat zouden julie doen?
Life is funny. Well, yours is. To me.
pi_60089297
Ik zou meteen op Fok inloggen en een topic aanmaken met een zogenaamde hypothetische situatie schets en vragen wat andere fokkers zouden doen als het hen zou overkomen.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  maandag 14 juli 2008 @ 07:04:22 #15
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60089311
Dus je neukt beide stiekem buiten de deur, goede relatie
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_60089317
quote:
Op zondag 13 juli 2008 19:51 schreef Copycat het volgende:
Wat een hypothese.
Mijn gedachte.
pi_60089363
Ik heb ook wel eens gehoord van een vader die dochter tegen kwam. Typisch Auch momentje.

Maar goed, ik zou geen stennis schoppen, alleen melden dat ze haar spullen kan komen ophalen.

Overigens, de enige reden dat ik daar naar binnen zou gaan is als 1 van mijn vrijgezelle maten daar iets ging doen. Ik zelf doe niet aan prostitutie bezoek, al helemaal niet als ik een vriendin heb.
pi_60089378
quote:
Op maandag 14 juli 2008 06:59 schreef Sakura het volgende:
Ik zou meteen op Fok inloggen en een topic aanmaken met een zogenaamde hypothetische situatie schets en vragen wat andere fokkers zouden doen als het hen zou overkomen.
pi_60089666
quote:
Op zondag 13 juli 2008 19:42 schreef voetballeh het volgende:
Voor de jongens:

stel je gaat met wat kameraden naar een privehuis/bordeel voor wat vertier (cause it's boy's night out) en natuurlijk weet je vriendin dit niet. Je komt binnen en je ziet ineens je vriendin rondlopen! hoe zou je reageren? Stel 1 van je maten wil je vriendin bestellen? Wat zou je doen?

Voor de meiden:

Stel je werkt stiekem in een bordeel en je ziet ineens je vriend met z'n maten binnenkomen in de club. Hoe zou je reageren? Stel dat 1 van die maten van je vriend je probeert te bestellen? Stel je vriend wil je bestellen? Zou je dat okay vinden, zou je hem laten betalen of zou hij gratis mogen? Wat zou je doen?

Wat zouden julie doen?
Je zusje terug naar huis brengen?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')