* Buitendam ookquote:Op zondag 13 juli 2008 18:17 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
De link tussen wat Buitendam zegt en wat jij antwoord ontgaat me even
Dat ik niet alleen blijf.. Ik ga liever met mn maten zuipen en blowen dan dat ik naar zon graftak ga luisteren. En ze was oud! En niet bepaald GILF.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:17 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
De link tussen wat Buitendam zegt en wat jij antwoord ontgaat me even
Respect voor vrouwen zat te goed verborgen in je joint?quote:Op zondag 13 juli 2008 18:19 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Dat ik niet alleen blijf.. Ik ga liever met mn maten zuipen en blowen dan dat ik naar zon graftak ga luisteren.
Daar lijkt het heel erg op.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:21 schreef dr.dunno het volgende:
verkapt ik-verkoop-drugs-via-internet-aan-strak-staande-tieners-tipoc.
Je bent gewoon een vieze Emo dus.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:16 schreef kaakaa het volgende:
Overigens was ik me elke dag. Haar is lang aan 1 kant, de andere kant is kort hoor..
Nee, mn haar zit niet over mn oog en ik snij niet. Was gewoon een weddenschap waar ik een euro mee verdient hebquote:
Ik heb aan twee dingen een hekel:quote:Op zondag 13 juli 2008 18:24 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Nee, mn haar zit niet over mn oog en ik snij niet. Was gewoon een weddenschap waar ik een euro mee verdient heb!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zag ze niet eens, het was gewoon het feit dat ik met 50 euro betaalde..quote:Op zondag 13 juli 2008 18:25 schreef Gluckskafer het volgende:
TS heeft trouwens ook een baggerportemonnee, dat ze je hele inhoud kon zien.
Of TS deed het met opzet, en hield bewust zijn portemonnee opzichtig voor haar neus
Ga toch krassenquote:Op zondag 13 juli 2008 18:27 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Dat zag ze niet eens, het was gewoon het feit dat ik met 50 euro betaalde..
Zeau wat origineelquote:Op zondag 13 juli 2008 18:28 schreef Aardappelbeertje het volgende:
En toen gooide je met je tray bier het raam van de AH in en met de scherven begon je je polsen door te snijden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |