¤ 78,-- per maand (inc.BTW)quote:Op zondag 13 juli 2008 16:24 schreef Dementor het volgende:
Hoeveel zijn "we" aan de buma en sena kwijt?
Oja nieuwe foto in fobo die oude was (s)tom.
Wat heb je toch veel over voor je bellers, just love it.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:23 schreef PeterNB het volgende:
Ik ben nog eens even met 'de radio' bezig en ik kom niet goedkoper uit
dan ¤80,- per maand![]()
De streamingkosten zijn te doen, pakje sigaretten per week minder roken
en ik kan jullie allemaal met gemak bedienen. Het zijn de buma en senakosten...
Deze is leuker ja! Die andere keek je een beetje bozig.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:24 schreef Dementor het volgende:
Oja nieuwe foto in fobo die oude was (s)tom.
Als ik het geld ook over had zou ik het graag in jullie investerenquote:Op zondag 13 juli 2008 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat heb je toch veel over voor je bellers, just love it.
Bedankt.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:29 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Deze is leuker ja! Die andere keek je een beetje bozig.
Maat 45 en ik ben 1,86 mquote:Op zondag 13 juli 2008 16:32 schreef PeterNB het volgende:
Schoenmaat 45............................Heb je er ook een mast en zeil bij ?
lekker koppie héquote:Op zondag 13 juli 2008 16:29 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Deze is leuker ja! Die andere keek je een beetje bozig.
Ik plaag alleen maar, heb zelf 44quote:Op zondag 13 juli 2008 16:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maat 45 en ik ben 1,86 m
Brother.
Dat valt toch wel mee?
Dat was vorig jaarquote:Op zondag 13 juli 2008 16:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je was de bbq vanacht vergeten uit te doen en nu zijn al zijn planten zwart ??
quote:Op zondag 13 juli 2008 16:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar![]()
![]()
Mijn poes kruipt telkens tussen de schutting door om bij de buren te gaan buurten en aangezien de buren ons niet leuk vinden, vinden ze de poes ook niet leuk, dus gaan ze achter hem aan rennen om hem weg te jagen, maar de poes vindt dat alleen maar leuk en gaat er telkens weer terug.
Dat zal ze leren !!!!!quote:Op zondag 13 juli 2008 16:43 schreef Deisyy het volgende:
maar de poes vindt dat alleen maar leuk en gaat er telkens weer terug.
Oh, dat zou ik doodeng vinden. Wat is dat dan tussen jou en je buren? Gelukkig heb ik zelf al in geen jaren burenellende gehad.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar![]()
![]()
Mijn poes kruipt telkens tussen de schutting door om bij de buren te gaan buurten en aangezien de buren ons niet leuk vinden, vinden ze de poes ook niet leuk, dus gaan ze achter hem aan rennen om hem weg te jagen, maar de poes vindt dat alleen maar leuk en gaat er telkens weer terug.
Ik vind het ook wel eng, want ik vertrouw de buren voor geen cent, heb nu dus ook maar de tuindeur dicht gedaan, wel jammer want poes vindt het juist zo lekker buiten.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik doodeng vinden. Wat is dat dan tussen jou en je buren? Gelukkig heb ik zelf al in geen jaren burenellende gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |