Dat was vorig jaarquote:Op zondag 13 juli 2008 16:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je was de bbq vanacht vergeten uit te doen en nu zijn al zijn planten zwart ??
quote:Op zondag 13 juli 2008 16:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar![]()
![]()
Mijn poes kruipt telkens tussen de schutting door om bij de buren te gaan buurten en aangezien de buren ons niet leuk vinden, vinden ze de poes ook niet leuk, dus gaan ze achter hem aan rennen om hem weg te jagen, maar de poes vindt dat alleen maar leuk en gaat er telkens weer terug.
Dat zal ze leren !!!!!quote:Op zondag 13 juli 2008 16:43 schreef Deisyy het volgende:
maar de poes vindt dat alleen maar leuk en gaat er telkens weer terug.
Oh, dat zou ik doodeng vinden. Wat is dat dan tussen jou en je buren? Gelukkig heb ik zelf al in geen jaren burenellende gehad.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar![]()
![]()
Mijn poes kruipt telkens tussen de schutting door om bij de buren te gaan buurten en aangezien de buren ons niet leuk vinden, vinden ze de poes ook niet leuk, dus gaan ze achter hem aan rennen om hem weg te jagen, maar de poes vindt dat alleen maar leuk en gaat er telkens weer terug.
Ik vind het ook wel eng, want ik vertrouw de buren voor geen cent, heb nu dus ook maar de tuindeur dicht gedaan, wel jammer want poes vindt het juist zo lekker buiten.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik doodeng vinden. Wat is dat dan tussen jou en je buren? Gelukkig heb ik zelf al in geen jaren burenellende gehad.
Zo, dat klinkt bijna aso (weet niet wie buurman Bolderbast is). Voor je poes is het zeker jammer, want eenmaal buiten geweest, willen ze eigenlijk nooit meer binnen blijven. Hebben die buren geen werk, ik bedoel, dat er tijden zijn dat de poes wel veilig naar buiten kan?quote:Op zondag 13 juli 2008 16:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel eng, want ik vertrouw de buren voor geen cent, heb nu dus ook maar de tuindeur dicht gedaan, wel jammer want poes vindt het juist zo lekker buiten.
Mijn buren wonen hier nog maar een jaar of 2, maar hebben inmiddels met bijna iedereen hier in de straat mot gehad, ook met ons dus. We hebben netjes alles uitgepraat, maar sindsdien is het niet meer goed gekomen. Hij is een echte buurman Bolderbast en bulkt tegen alle kinderen in de buurt, behalve zijn eigen etterbakjes.
Buurman Bolderbast is de boze buurman van Donald Duck, met wie hij altijd ruzie heeftquote:Op zondag 13 juli 2008 17:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo, dat klinkt bijna aso (weet niet wie buurman Bolderbast is). Voor je poes is het zeker jammer, want eenmaal buiten geweest, willen ze eigenlijk nooit meer binnen blijven. Hebben die buren geen werk, ik bedoel, dat er tijden zijn dat de poes wel veilig naar buiten kan?
Aan zeiken om het zeiken is weinig te doen. Maar als poes door blijft zetten, wennen ze er misschien wel aan.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Buurman Bolderbast is de boze buurman van Donald Duck, met wie hij altijd ruzie heeft![]()
Mijn buurvrouw werkt niet en de buurman werkt meestal 's nachts, slaapt dan 2 uur en gaat de rest van de dag op zoek naar dingen waar hij over kan mopperen.
Ik kan me heus wel voorstellen dat niet iedereen op een vreemde poes in zijn tuin zit te wachten, al weet ik dat poes er niet zijn drolletje of plasje achterlaat, want daarvoor komt ze gewoon binnen op de bak. Laat ze dan af en toe met de plantenspuit spuiten.
quote:Op zondag 13 juli 2008 17:05 schreef Deisyy het volgende:
Laat ze dan af en toe met de plantenspuit spuiten.
Ja precies, je hebt er niets mee. Die poes van je zus vond je ook maar lastig.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Geintje.....ik ben gek op katten![]()
(Gemarineerd en licht-geroosterd....)
Ik heb niets met dieren. Ik wil ze niet eens etenquote:Op zondag 13 juli 2008 17:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja precies, je hebt er niets mee. Die poes van je zus vond je ook maar lastig.
En toch lijk je me ook geen hondenmens.
Je weet toch wel dat dat in Holland niet normaal is, he? Ik bedoel, heb je er wel eens aan gewerkt? Er zijn trouwens zelfs dierenparagnosten, wist je dat.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb niets met dieren. Ik wil ze niet eens eten
quote:Op zondag 13 juli 2008 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat heb je toch veel over voor je bellers, just love it.
Ik ga een borrel drinken bij de buren, laterzzzzz.
Regel jij eens een telefoonnummer voor vrijdag.... Juicy is namelijkquote:Op zondag 13 juli 2008 17:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat dat in Holland niet normaal is, he? Ik bedoel, heb je er wel eens aan gewerkt? Er zijn trouwens zelfs dierenparagnosten, wist je dat.
quote:Op zondag 13 juli 2008 16:02 schreef markvanrinsum het volgende:
http://video.msn.com/?mkt=nl-nl&vid=ba0d3fcb-3a8d-4a4e-a1e7-eecb135c8875&tab=m2073
Focco Huisman. Woont hier ergens in het noorden.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Regel jij eens een telefoonnummer voor vrijdag.... Juicy is namelijk
heel erg ziek dan
Leuk toch, een leenhondje? Heb er ook 1, een teckeltje, zo liefquote:Op zondag 13 juli 2008 17:51 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb trouwens met mijn ex ongeveer een jaar een cocker-spaniel als loge gehad !!!!!!
(Was wel leuk, maar voor mij had het niet gehoeven....)
Het was niet altijd makkelijk met dat 3x uitlaten op een dag,quote:
Dat vertel ik je morgen ! 100% !quote:Op zondag 13 juli 2008 17:55 schreef Dementor het volgende:
Wie is toch die Dennis waar jullie het over hebben?
Lekker met z'n allen een lijkje uit elkaar scheurenquote:Op zondag 13 juli 2008 17:56 schreef cobain94 het volgende:
Goedenmiddag..
http://dgk.servehttp.com/stream.asp?c=2&r=1&pr=7&s=3
Etenstijd..
Daar word niet zo gekeken wie op zondag het vlees snijd..quote:Op zondag 13 juli 2008 17:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker met z'n allen een lijkje uit elkaar scheuren
Nee hoor, daar geldt het recht van de sterkste, manieren hebben ze nietquote:Op zondag 13 juli 2008 18:02 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Daar word niet zo gekeken wie op zondag het vlees snijd..
Blech. Ik weet dat het de natuur is, maar het is mijn favoriete stream niet. Die uilencam vond ik ook maar zozo.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:02 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Daar word niet zo gekeken wie op zondag het vlees snijd..
Het zag er ook nergens naar uit toen de meneer twee veelkleurige kleine lapjesquote:Op zondag 13 juli 2008 18:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Als jij het zegt... Het klinkt nergens naar.
Nou gezond hoorquote:Op zondag 13 juli 2008 19:03 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het zag er ook nergens naar uit toen de meneer twee veelkleurige kleine lapjes
over mijn stokbroodje heen drapeerde......
Maar het is wel lekker, soort groenteburger idee (en dan nog de sla, tomaten,
augurken, pepers en sweetchili saus die de boel complementeren)
Nee ik vind subway de lekkerste broodjes die je hier in de omgeving kan krijgen...quote:Op zondag 13 juli 2008 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Verlepte groente, bepummelde lapjes onbestendig, witbrood zeker...
Jahaa
Kijk! Daar zat ik nou op te wachten !!! Thanks !!!quote:Op zondag 13 juli 2008 19:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hee Peter, wat ben jij ontzettend goed bezig.
Pinksterhooi is niet op Google te vinden.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:36 schreef PeterNB het volgende:
Hoewel watermeloen in Pinksterhooi ook HEERLIJK is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |