quote:Op zondag 13 juli 2008 21:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, ik kan alleen over mezelf spreken maar ik begin ook behoorlijk naar het
stereotiep af te wijkenGodzijdank heb ik nog geen slap polsje en een wicawdostem
Dat van die ranja en die bosvruchten vind ik wel een leuk idee. Ik weet alleen niet waar ik moet wezen.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goffer de goffer, ga ik weer over de riedel, er was er al een onderweg en Danny maar meelezen. Lekker dan.
Loop eens even een gezellig rondje met Doortje, word je vanzelf weer wakker.quote:
Die snap ik dan even niet.....quote:Op zondag 13 juli 2008 21:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
In zijn beleving werd het helemaal niet meer donker.
Ehhh... van mij hoeft het niet hoor. Ik heb hem niets te vragen want ik heb al meer van hem gezien dan me lief is.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:40 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb ricardo zojuist uitgenodigd of ie ook radiointerviews met cossers doet
Wat? Gapen tijdens de sex?quote:
Doortje is op vakantie. Ik ben pischagrijnig.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Loop eens even een gezellig rondje met Doortje, word je vanzelf weer wakker.
oh man, dat mag toch? meestal loop ik dan direct naar de koelkast om een glas cola in te schenken.quote:
Nou ja zeg, bij Dennix natuurlijk. Je bent ook kort van memorie.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:41 schreef Disana het volgende:
Dat van die ranja en die bosvruchten vind ik wel een leuk idee. Ik weet alleen niet waar ik moet wezen.
O sorry Peter: De eerste smiley was een directe reactie op jouw post, de zin daarna een reactie op sex bij daglicht.quote:
Eerst zeuren dat het een mannenshow is, dan nodig ik eens wat vrouwelijksquote:Op zondag 13 juli 2008 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ehhh... van mij hoeft het niet hoor. Ik heb hem niets te vragen want ik heb al meer van hem gezien dan me lief is.
Romantischquote:Op zondag 13 juli 2008 21:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
oh man, dat mag toch? meestal loop ik dan direct naar de koelkast om een glas cola in te schenken.
Alweer, dat beessie is wat onderweg zeg. Kom op, ik heb een leuk deuntje voor je, Ruud mag ook meegenieten.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:43 schreef tipsch het volgende:
Doortje is op vakantie. Ik ben pischagrijnig.
Dank je de koekoek. Als er iemand mijn type niet is, dan is het Dennis wel. Mietje.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou ja zeg, bij Dennix natuurlijk. Je bent ook kort van memorie.
Geef mij maar sex bij gedempt led-licht (kaarsen zijn slecht voor het milieuquote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 21:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alweer, dat beessie is wat onderweg zeg. Kom op, ik heb een leuk deuntje voor je, Ruud mag ook meegenieten.
Ja, diequote:Op zondag 13 juli 2008 21:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alweer, dat beessie is wat onderweg zeg. Kom op, ik heb een leuk deuntje voor je, Ruud mag ook meegenieten.
Dennis is onzijdigquote:Op zondag 13 juli 2008 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank je de koekoek. Als er iemand mijn type niet is, dan is het Dennis wel. Mietje.
Geen lauwe Cola hè, dat is toch zo smerig.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:44 schreef tipsch het volgende:
oh man, dat mag toch? meestal loop ik dan direct naar de koelkast om een glas cola in te schenken.
Houdoe Peterquote:Op zondag 13 juli 2008 21:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Geef mij maar sex bij gedempt led-licht (kaarsen zijn slecht voor het milieu)
Ik gaat effe Zembla kijken, als ik niet meer terugkom: TRUSTUH allemaal !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |