quote:Op zondag 13 juli 2008 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Nah, ik heb net even gekeken op advies van Deissy en ik moet zeggen dat ik wel schrok. Wat moet je daar allemaal mee doen?
quote:Op zondag 13 juli 2008 21:20 schreef HiDiHo het volgende:
Gaan we nu netjes wachten tot de zon onder is?
Okee. Ik heb gekozen voor het topic 'Seks met oudere vrouwen'.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga hier maar even kijken dan Seksualiteit
Jemig, ik vind dat behoorlijk doemdenken. Waarom wijkt een homo zoveel af van een hetero, alleen omdat er minder van zijn? (klinkt raar maar zo bedoel ik het natuurlijk niet, homo's blijven een minderheid, net als lesbo's)quote:Op zondag 13 juli 2008 21:15 schreef PeterNB het volgende:
Daarom wordt het ook nooit iets. En als ze dan bij elkaar blijven vallen die jongens in de
bovengenoemde categorieen.
Conclusie: de meeste homos worden ongelukkig in de liefde...........
Ja maar ik ben wel gebonden aan bepaalde liedjes hoor.quote:
Nee, gelukkig nietquote:Op zondag 13 juli 2008 21:20 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja maar die stapte niet 's avonds bij je in bed..................(hopelijk)
Nou ehm, zal ik je even PM'en?quote:Op zondag 13 juli 2008 21:19 schreef Disana het volgende:
Nah, ik heb net even gekeken op advies van Deissy en ik moet zeggen dat ik wel schrok. Wat moet je daar allemaal mee doen?
Ik heb echt geen idee, ik kan alleen over mezelf spreken maar ik begin ook behoorlijk naar hetquote:Op zondag 13 juli 2008 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jemig, ik vind dat behoorlijk doemdenken. Waarom wijkt een homo zoveel af van een hetero,
Goffer de goffer, ga ik weer over de riedel, er was er al een onderweg en Danny maar meelezen. Lekker dan.quote:
Daarom houdt biscuitje van je, die zelfspot.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:28 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb echt geen idee, ik kan alleen over mezelf spreken maar ik begin ook behoorlijk naar het
stereotiep af te wijkenGodzijdank heb ik nog geen slap polsje en een wicawdostem
Thk godquote:Op zondag 13 juli 2008 21:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, ik kan alleen over mezelf spreken maar ik begin ook behoorlijk naar het
stereotiep af te wijkenGodzijdank heb ik nog geen slap polsje en een wicawdostem
Kwee nie, maar ik vond je vrij normaal klinkenquote:Op zondag 13 juli 2008 21:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Jij bent echt zoooo tacky........HOE DAN ?
Hij is bijna onderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |