Fluisteren mag wel hoorquote:Op zondag 13 juli 2008 21:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hè, doe jij het alleen in het donker? Smashy, think twice.
Sex kan ook als het nog licht is hoorquote:Op zondag 13 juli 2008 21:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe dan?
De zon is nog niet onder hoor!
Vertelquote:
Daarom wordt het ook nooit iets. En als ze dan bij elkaar blijven vallen die jongens in dequote:Op zondag 13 juli 2008 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan al gauw in de categorie naief, onzeker of beschadigd terechtkomt. En dat lijken me niet de beste ingredienten voor een relatie.
Bijnaquote:Op zondag 13 juli 2008 21:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe dan?
De zon is nog niet onder hoor!
Waarom denk je dat ik net voor zonsondergang over de dijken fiets, ik moet er toch voor zorgen dat het nacht word!quote:
Geloof dat ik het een beetje verkeerd begreepquote:
Kittig is nou niet wat in gedachte heb bij Dementor, meer aanwezig.quote:
Nou ja, een deel ervan. Ik weet ook van gelukkige koppels op leeftijd. En ik denk eerlijk gezegd dat ik ook voor de vriendschap en de geborgenheid zou gaan uiteindelijk.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:15 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Daarom wordt het ook nooit iets. En als ze dan bij elkaar blijven vallen die jongens in de
bovengenoemde categorieen.
Conclusie: de meeste homos worden ongelukkig in de liefde...........
Ooooooh!quote:Op zondag 13 juli 2008 21:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kittig is nou niet wat in gedachte heb bij Dementor, meer aanwezig.
Have fun dear, de zon gaat zo onder.
Hoe danquote:Op zondag 13 juli 2008 21:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik net voor zonsondergang over de dijken fiets, ik moet er toch voor zorgen dat het nacht word!
Nah, ik heb net even gekeken op advies van Deissy en ik moet zeggen dat ik wel schrok. Wat moet je daar allemaal mee doen?quote:Op zondag 13 juli 2008 21:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kittig is nou niet wat in gedachte heb bij Dementor, meer aanwezig.
Have fun dear, de zon gaat zo onder.
Ja maar die stapte niet 's avonds bij je in bed..................(hopelijk)quote:Op zondag 13 juli 2008 21:17 schreef Manu82 het volgende:
Mijn vader was ook 50 toen hij aan de lijn stond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |