Ik kan soempie niet vinden dus ik schiet niets opquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:16 schreef Nesle het volgende:
Ahhh, iedereen heeft soemp gewoon als hyves vriendje..ja dan wordt het makkelijker
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik kan soempie niet vinden dus ik schiet niets op
Terechtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:51 schreef wyccie het volgende:
Tja, Nesle.
Ik heb helaas geen medelijden met je.
Ik had daar geen last van want ik had al een vreemdslaap ritmequote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:41 schreef Nesle het volgende:
Ik zit nog steeds in een Amerikaans ritme, slaap pas rond een uur of 05.00
Erg vermoeiend omdat ik haast elke dag om 12.00 moet beginnen...
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Geez.. dat was het eerste wat ik deed... maar gewoon er overheen gekeken
Ik ben gewoon nog onvindbaar voor sommige mensen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik kan soempie niet vinden dus ik schiet niets op
Het zit jou niet zo mee he?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:07 schreef iamredleader het volgende:
Bleg. Verkouden/keelontsteking, ziek thuis
Klinkt toch wel als een geluk bij een ongeluk danquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:48 schreef Nembrionic het volgende:
Vandaag als het goed is een tijdelijk huis.
Gisteren apparatuur bekeken. Mijn laptop HD heeft een miniscuul schroeiplekje dus die zal nog goed zijn.
Van mijn 3 externen zijn er 2 nog prima en de 3e heeft wel wat moeten doorstaan. Ik denk dat ik die weg ga brengen naar een lab. Gewoon voor de zekerheid.
Ik denk dat ik 'm gewoon aan kan sluiten maar liever maar zekerheid.
Vooralsnog wel ja. Maar die éne schijft baart me toch enigzins wat zorgen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Klinkt toch wel als een geluk bij een ongeluk dan![]()
quote:En ook wel lekker dat je nu tijdelijke woonruimte hebt
Hihi, jij heb ttoch echt míj toegevoegd!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:09 schreef Etcetera het volgende:
ik voorspel dat ik morgen dan minimaal 2 nieuwe wannebe vriendjes heb
ik ga ook slapen, vind het wel weer leuk geweest voor vandaag
Kun je het niet beter eerst zelf proberen... wegbrengen naar zo'n lab is ECHT HEEL ERG duur kan ik je vertellen. (vooronderzoek al gauw 100 excl btw, recovery 'vanaf' 500ex en snel oplopend...)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:48 schreef Nembrionic het volgende:
Gisteren apparatuur bekeken. Mijn laptop HD heeft een miniscuul schroeiplekje dus die zal nog goed zijn.
Van mijn 3 externen zijn er 2 nog prima en de 3e heeft wel wat moeten doorstaan. Ik denk dat ik die weg ga brengen naar een lab. Gewoon voor de zekerheid.
Ben een paar dagen hier niet aanwezig geweest, heb je soms brand of kortsluiting gehad?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:48 schreef Nembrionic het volgende:
Hij heeft inderdaad brand gehad, waarschijnlijk door kortsluiting.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben een paar dagen hier niet aanwezig geweest, heb je soms brand of kortsluiting gehad?
Gloeiende gloeiende, heb één keer een brand meegemaakt (verkeerd aangesloten gasleiding op een boiler die daardoor 's nachts in de fik vloog) en dat wil ik niet weer meemaken...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad brand gehad, waarschijnlijk door kortsluiting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |