Gevonden, je hebt een invite van mijquote:
Okay, dan nietquote:[..]
nope, heb wel weer genoeg IRC gezien voor vandaag
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gevonden, je hebt een invite van mij
Ik heb nog geen invite van WG gehad, maar ik weet niet of hij ook invites verstuurde of alleen even mensen ging zoekenquote:Op maandag 14 juli 2008 23:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
ik wacht nog ff met accepterenanders krijg Wg het waarschijnlijk een beetje makkelijk
Ik heb hem in de VS gekeken vorige week, was wel vermakelijke film hoorquote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:23 schreef Whiteguy het volgende:
Ik heb tot nu toe gevonden (+ invite) MaJo, Soemp, PS.
Etc is inderdaad wat lastiger te vinden
ik weet waar het over gaat, en ik weet hoe Will Smith kan acteren. wordt vast wel tof dus (ga ik vanuit tenminste)quote:Op maandag 14 juli 2008 23:23 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik heb hem in de VS gekeken vorige week, was wel vermakelijke film hoorIn het begin zat ik echt van: ... uh ja..
maar daarna vond ik hem wel leuk
Ik vond Hot Fuzz geweldig grappig, in elk geval leuker dan de rest van de zaalquote:Op maandag 14 juli 2008 23:28 schreef Nesle het volgende:
Dan zou ik er zeker heen gaan hoor, mijn zus en ik zaten bij een stukje echt te janken van het lachen gewoon, zo grappig vonden we hetAl die amerikanen geïrriteerd om te kijken omdat we zo moesten lachen
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Etc, je bent moeilijk te vindenik ga slapen
![]()
Hoe zoek jij dat zo makkelijk op danquote:Op maandag 14 juli 2008 23:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Etc, je bent moeilijk te vindenik ga slapen
![]()
Sociale netwerken kennen wil ook nog wel es helpenquote:Op maandag 14 juli 2008 23:54 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hoe zoek jij dat zo makkelijk op danHeb je toch voornaam/achternaam/woonplaats voor nodig?
Voornaam èn achternaam hoeft niet eens. Naam en woonplaats. Of naam en school ofzoiets. Maar ik heb al 3x contact gekregen met een leuke boy die ik ontmoet had op die manierquote:Op maandag 14 juli 2008 23:54 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hoe zoek jij dat zo makkelijk op danHeb je toch voornaam/achternaam/woonplaats voor nodig?
Kloptquote:
Vroeg ik me ook af want ik kan gewoon niemand van de akqsc vinden terwijl ik toch namen en woonplaatsen weetquote:Op maandag 14 juli 2008 23:54 schreef Nesle het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |