Zo is het!quote:Op zondag 13 juli 2008 14:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Respect voor postbodes.
Tuurlijk welquote:Op zondag 13 juli 2008 14:27 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Leuk. Mijn bijbaantje is niet boeiend genoeg om tips over te geven.
En je zegt dit omdat jij invalidenparkeerplaatsen maakt?quote:Op zondag 13 juli 2008 14:34 schreef JDude het volgende:
Oh, wacht. Een nutteloos weetje.
Ehm. Een invalidenparkeerplaats is (volgens de richtlijnen) een meter breder dan een gewone parkeerplaats. Ja ja.
Nee, ik vertel anderen hoe ze die moeten makenquote:Op zondag 13 juli 2008 14:36 schreef Breathtaking het volgende:
En je zegt dit omdat jij invalidenparkeerplaatsen maakt?Zo nee, dan is het geen waardevolle bijdrage
Dank.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:37 schreef roze-meisje het volgende:
leuk topic
caissiere als bijbaan
wist jij dat:
- wij kassasletten door de hele dag op onze kont te zitten een gevoelloze kont krijgen
- wij ook klanten onderling belachelijk makenvooral de zeikerds
- we uit onze pauze moeten komen als 't druk is![]()
- we wc's moeten schoonmaken
tips:
- probeer niet de leukste thuis te zijn door semi-gevatte grapjes te maken![]()
echte humor wordt natuurlijk altijd op prijs gesteld
- behandel me niet als een dom mongooltje, waarschijnlijk ben ik intelligenter dan de meeste bezoekers, ja dit is echt waar
- ga niet je alcoholadem in m'n gezicht blazen![]()
- ga niet tegen mij zeuren dat een product er niet is, daar kan ik ook vrij weinig tegen doen
quote:Op zondag 13 juli 2008 14:48 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik werk bij een als helpdeskmederwerker ADSL voor KPN. Wel leuk werk, makkelijk en het verdient wel oke.
Als je Planet/KPN of Het Net belt krijg je dezelfde afdeling aan de lijn, je betaald wel andere kosten.
Als collega's geen zin hebben laten ze je gewoon 15 minuten wachten en gaan ze een cigaret roken.
Soms valt de verbinding "per ongeluk" weg.
Wij onderling veel domme (Het Net) klanten helemaal afzeiken etc.
Tips:
Bel niet net voor 22:00 met een lastig draadloos probleem ofzo.
Als je de lijn hoort overgaan, even snel iets hoort en dan niets meer heeft een collega geen zin in je.
Bel gewoon altijd 0800-0403 dan kom je ook wel op de juiste afdeling.
Probeer altijd even je modem 30 seconden stroomloos te maken bij een DSL probleem.
Als je geen SpeedTouch modem/router hebt dan hoef je niet te bellen want men hoeft dat niet te ondersteunen.
Wanneer je bent afgesloten ga er dan niet vanuit dat je binnen 2 weken weer kan internetten.
en maak je dan een nieuwe burger zonder augurk of pak je er 1 van de "bin" en haal je daar de augurk vanaf?quote:Op zondag 13 juli 2008 15:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
- Wees niet bang een burger te bestellen zonder bijvoorbeeld een augurk of ui, dit moeten wij gewoon maken.
Dan maak ik een nieuwequote:Op zondag 13 juli 2008 15:32 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
en maak je dan een nieuwe burger zonder augurk of pak je er 1 van de "bin" en haal je daar de augurk vanaf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |