wtf is er nou weer mis met adobequote:Op zondag 13 juli 2008 12:42 schreef FB14 het volgende:
Prutser. Neem dan ook een fatsoenlijk programma ipv adobe.
Groetjes,
Henk
Adobe is geen programma. Knurft.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:42 schreef FB14 het volgende:
Prutser. Neem dan ook een fatsoenlijk programma ipv adobe.
Groetjes,
Henk
Omgekeerde wereld. Als ik geen brood nodig heb ga ik het ook niet kopen om het vervolgens weg te flikkeren.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:49 schreef Oldbie het volgende:
Prutser!! Zet automatic updates dan gewoon uit.
Te lui om even een instelling te veranderen maar wel een topic openen om te klagen?quote:Op zondag 13 juli 2008 12:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld. Als ik geen brood nodig heb ga ik het ook niet kopen om het vervolgens weg te flikkeren.
Omdat het een te zwaar programma is met allemaal oninteressante opties om alleen maar pdfjes te lezen. Als ik een programma installeer voor pdfjes te lezen, moet dat programma pdfjes lezen en verder niks.quote:
Moeten rebooten om een update functie uit te zetten.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:51 schreef YuckFou het volgende:
start-run-msconfig-adobe upater uitvinken-reboot-geen gezeur meer
sim-pel
quote:Op zondag 13 juli 2008 12:58 schreef FB14 het volgende:
Als ik een programma installeer voor pdfjes te lezen, moet dat programma pdfjes lezen en verder niks.
Ja, totdat het PDFje wat complexer wordt.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:49 schreef Overdrive het volgende:
Foxit. Opent lekker snel en doet wat-ie moet doen: pdf-jes lezen.
quote:Op zondag 13 juli 2008 12:51 schreef YuckFou het volgende:
start-run-msconfig-adobe upater uitvinken-reboot-geen gezeur meer
sim-pel
Wat een gedoe:quote:Op zondag 13 juli 2008 13:52 schreef Koploperkopper het volgende:
REG ADD "HKLM\SOFTWARE\Policies\Adobe\Acrobat Reader\8.0\FeatureLockdown" /v bUpdater /d 0 /t REG_DWORD /f
In je DOS commandline, klaar, Adobe Updater dood.
Je weet hoe het moet en je jankt nog steedsquote:Op zondag 13 juli 2008 14:13 schreef veldmuis het volgende:
Edit
preferences
general
check for updates uitzetten
ZO MOET HET EN NIET ANDERS
Inderdaad, ten eerste is het enorm log...het laden van een simpel PDFje gaat zelfs op een supercomputer nog langzaam met Adobe Readerquote:Op zondag 13 juli 2008 12:58 schreef FB14 het volgende:
[..]
Omdat het een te zwaar programma is met allemaal oninteressante opties om alleen maar pdfjes te lezen. Als ik een programma installeer voor pdfjes te lezen, moet dat programma pdfjes lezen en verder niks.
quote:Op zondag 13 juli 2008 14:15 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Je weet hoe het moet en je jankt nog steeds
Zal ik je in je kloten trappen? Dan weet je waarom je jankt!!!
EN DAT HAD IK AL GEZEGD EN JE BLIJFT JANKEN!!quote:Op zondag 13 juli 2008 12:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld. Als ik geen brood nodig heb ga ik het ook niet kopen om het vervolgens weg te flikkeren.
Hey, pik omhoog.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
[..]
EN DAT HAD IK AL GEZEGD EN JE BLIJFT JANKEN!!
pik omhoog?quote:Op zondag 13 juli 2008 14:21 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Hey, pik omhoog.
Je hebt een reader nodig en je krijgt er een gratis updater bij......je koopt een brood en je krijgt er gratis boter bij.
Als je je boter niet wilt gooi je dat lekker weg. Als je je updater niet wilt zet je dat uit.
Als je een vergelijking wil maken, doe het dan goed.
Achterlijk stuk stront!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |