Ok, omdat je een jood ben doe ik dat gewoon.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Stem eens op De_Boswachter, hij moet winnen.
Morgen is het Quatorze Juillet als ik daarhinder gaquote:
Ik zei het vantevoren al, komen allemaal users die je nooit zietquote:Op zondag 13 juli 2008 20:50 schreef GasTurbine het volgende:
Dit topic vind ik buitengewoonlijk goed geslaagd.
Wedden dat er zoeen nazi mod wordt die alles sluit
Je hebt hem veranderd?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:49 schreef McFearless het volgende:
Waar blijven de pics van tieten en ander vertier?
Waarom wil jij eigenlijk geen mod meer worden?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik zei het vantevoren al, komen allemaal users die je nooit ziet
Politieke spelletjes [ afbeelding ]
Inderdaad. Allemaal R&P's, mensen die scheten vies vinden en mensen met snorren.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik zei het vantevoren al, komen allemaal users die je nooit ziet
Politieke spelletjes [ afbeelding ]
Nooit gewild.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waarom wil jij eigenlijk geen mod meer worden?
Dat is dan ook niet zo heel moeilijk hequote:Op zondag 13 juli 2008 20:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ik zou willen zou ik wel de beste mod ooit van KLB kunnen worden![]()
Ik zag het ook nietquote:Op zondag 13 juli 2008 20:57 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik zag een rood kruis dus ik dacht ie 't niet deed.
Er staan alleen boerderijen?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:59 schreef reetveter het volgende:
Waarom is het zo moeilijk een appartement in Groningen te vinden
Heel mooi schoolbordquote:
Als ik dit had geweten had ik mezelf opgegeven.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet zo heel moeilijk he
Jij gaat 2 weken na France dusquote:Op zondag 13 juli 2008 21:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als ik dit had geweten had ik mezelf opgegeven.
Speciaal voor Kermit:quote:Op zondag 13 juli 2008 19:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zij is zo hawt!
Kermit zegt: fap fap!
[ afbeelding ]
Weet ik veel, ken haar alleen van Heroesquote:Op zondag 13 juli 2008 19:17 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
Is die hayden trouwens niet van Roswell, die serie? Geyl mens hoor.
Als ik terug was zou ik wel de beste mod zijn ooit.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij gaat 2 weken na France dusJij mocht het niet worden
Gij ketter!!quote:Op zondag 13 juli 2008 21:09 schreef Paaskonijn het volgende:
Mensen ik verlaat het topic. Ik zit midden in de kamer en iedereen ziet dit nu![]()
En ja we hebben bezoek.
Hier wel nu.quote:
Link? Pics?quote:Op zondag 13 juli 2008 21:12 schreef GasTurbine het volgende:
Die Juup, meng. Wát een hielelikker. Niet normaal.
Wat een nazi idd.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:12 schreef GasTurbine het volgende:
Pics or it didn;t happenquote:Op zondag 13 juli 2008 21:13 schreef slindenau het volgende:
Kenker, nu heb ik weer een harde plasser.
Nu pas?quote:
Dat is 1 reden dat ie het van mij niet mag worden en de tweede reden is simpelweg omdat ie overkomt als een zure, humorloze en vooral machtsgeile user die zodra die mod is zo'n beetje alle topics dicht flikkert die hem niet aan staan. Kan het verkeerd hebben hoor.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:12 schreef GasTurbine het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |