cerror in KLB? Is het dood in ONZ deze nacht?quote:Op zondag 13 juli 2008 02:00 schreef cerror het volgende:
wut?
quote:Op zondag 13 juli 2008 02:42 schreef MouzurX het volgende:
Technoboy?![]()
Technoviking![]()
die bas vanaf 2:08 is echt gruwelijk![]()
quote:JUST REMEMBER! THE TECHNOVIKING DOESN'T DANCE TO THE MUSIC! THE MUSIC DANCES TO THE TECHNOVIKING!
Liebing is the grand-fuckin'-father of hard techno!quote:
Schranz-techno vind ik meestal toch wel wat te hard.quote:Op zondag 13 juli 2008 03:29 schreef bolivian het volgende:
Liebing is the grand-fuckin'-father of hard techno!
Sensation Black zou eigenlijk Liebing-schranzation moeten heten!
Technoboy is goed.quote:Op zondag 13 juli 2008 01:40 schreef LudoSanders het volgende:
Notabene Technoboy ook, wat een drama die gast.
quote:
GOh, maak eens een techno nr'tje op je pc'tje die ergens op lijkt, lukt je niet héquote:Op zondag 13 juli 2008 11:55 schreef guinesh het volgende:
Techno is geen muziek, dat is Reason 4.0![]()
Want met de computer spelen kan iedereen, hoef je ook geen radio te luisteren![]()
Lukt me echt wel! Guinesh heeft genoeg online staan.... Wel wat ouder materiaal maar toch.quote:GOh, maak eens een techno nr'tje op je pc'tje die ergens op lijkt, lukt je niet hé
Jip.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Zijn de sets alweer vrijgegeven dan
quote:Op zondag 13 juli 2008 15:15 schreef guinesh het volgende:
[..]
Lukt me echt wel! Guinesh heeft genoeg online staan.... Wel wat ouder materiaal maar toch.
En daarbij komt er genoeg materiaal uit op cd of plaat dat alleen maar met Reason 4.0 gemaakt is.![]()
ijsmeis zegt ze in het DJ-wereldje waarschijnlijk ook niks. Dus, wat dat betreft zijn jullie gelijk.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Je maakt blijkbaar butt-nummers, want ene Guinesh in het DJ-wereldje zeg me helemaal niks. Toedeloe.
Ik beweer dan ook niet dat ik gelijkwaardige nummers maak.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:29 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
ijsmeis zegt ze in het DJ-wereldje waarschijnlijk ook niks. Dus, wat dat betreft zijn jullie gelijk.
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat jullie gelijk zijn.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik beweer dan ook niet dat ik gelijkwaardige nummers maak.
Hardtechno/schranzquote:Op zondag 13 juli 2008 03:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Schranz-techno vind ik meestal toch wel wat te hard.Doe mij maar iets van 130 bpm en dan verder vrij minimal-achtig. Mooie basritmes en dan af en toe wat gekke geluiden en effecten er tussendoor.
Wat?quote:Op zondag 13 juli 2008 15:56 schreef guinesh het volgende:
Het gaat er niet om of een nummer gelijkwaardig is. Het gaat erom of het mogelijk is.![]()
En je kan nog zo een k*tnummer maken, als je vitamine B hebt en ze mogen je,
of je n**kt je naar boven, dan ben je ineens bekend en iedereen hoort die sh*t dan....![]()
En staat het ineens in die zouteloze charts zoals de Top 40tussen de hiphop enzo
![]()
Eehm, wtfquote:Op zondag 13 juli 2008 15:56 schreef guinesh het volgende:
Het gaat er niet om of een nummer gelijkwaardig is. Het gaat erom of het mogelijk is.![]()
of je n**kt je naar boven, dan ben je ineens bekend en iedereen hoort die sh*t dan....![]()
En staat het ineens in die zouteloze charts zoals de Top 40tussen de hiphop enzo
![]()
quote:Op zondag 13 juli 2008 11:55 schreef guinesh het volgende:
Techno is muziek, alleen je kan de DJ's beter componisten noemen dan artiesten![]()
Technoboy in de Nederlandse top 40?quote:Op zondag 13 juli 2008 15:56 schreef guinesh het volgende:
![]()
Ik heb de seal al een tijdje niet meerquote:Op zondag 13 juli 2008 20:07 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik mis de seal, derhalve geen legale elfzesendertig post.
Niet dat ik hem mooi vind, maar ik vind dat je inconsequent te werk gaat.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:13 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik heb de seal al een tijdje niet meerHij staat nog wel in m'n fobo als je hem mooi vindt
Ik ben niet inconsequent, want ik heb hem afgeschaftquote:Op zondag 13 juli 2008 20:24 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Niet dat ik hem mooi vind, maar ik vind dat je inconsequent te werk gaat.
Bezint eer gij begint, een seal moet eeuwig in stand gehouden worden net zoals Nintendo dat doet.
Krijg jij een stijf piemeltje van ditquote:Op zondag 13 juli 2008 20:26 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik ben niet inconsequent, want ik heb hem afgeschaftDus niet de ene keer wel en de andere keer niet. Gewoon helemaal niet meer. Misschien als mijn schuin typen in de FOK! community doorgedrongen is zal ik weer mijn seal toevoegen aan mijn posts
![]()
Dat dus.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |