Ja het is ziek maar het is al een jaar oud..quote:Op zondag 13 juli 2008 00:34 schreef zhe-devilll het volgende:
http://comments.wordpress(...)moord-door-1000-man/
Echt simpel en ziek!
Schokkende beelden sorry hiervoor, it wasn't my idea.
![]()
Ik kende de beelden al, en het is idd diep triest en getuigd van behoorlijke achterlijkheid door degene die de steniging uitgevoerd hebben (en de meelopers).quote:Op zondag 13 juli 2008 00:34 schreef zhe-devilll het volgende:
http://comments.wordpress(...)moord-door-1000-man/
Echt simpel en ziek!
Schokkende beelden sorry hiervoor, it wasn't my idea.
![]()
Wat een domme opmerking, alsof het nu niet meer gebeurd, wil je zeggen?quote:Op zondag 13 juli 2008 00:40 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Ja het is ziek maar het is al een jaar oud..
Even het verhaaltje onder de video lezen.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:43 schreef J.Herrer het volgende:
Ik zag Islam in dat bovenste balkje van mn browser en ik wist al genoeg
Leuk voor je.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:43 schreef J.Herrer het volgende:
Tsja. Zieke geesten hou je altijd.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:44 schreef De_Ananas het volgende:
Ik moest kankahhard lachen toen ik dat fimlpje zag![]()
!!!!!
En jij wil mod worden?quote:Op zondag 13 juli 2008 00:44 schreef De_Ananas het volgende:
Ik moest kankahhard lachen toen ik dat fimlpje zag![]()
!!!!!
Moet ik weer zeggen dat je je moet inlezen?quote:
Kortzichtige mensen blijven er altijd helaas.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:43 schreef J.Herrer het volgende:
Ja ik ben koning, maar zo speciaal dat ik alles kan lezen in de 1 seconde dat ik het opende en afsloot ben ik ook nou weer nietquote:Op zondag 13 juli 2008 00:45 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Leuk voor je.
Heeft verder niks te maken met de Islam dombo
Het heeft te maken met Koerden en Satanisten ()
Tuurlijkquote:Op zondag 13 juli 2008 00:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Moet ik weer zeggen dat je je moet inlezen?!
Klacht 1: Mensen die zich elke keer maar weer druk maken om een filmpje van een jaar oud!
Klacht 2: Mensen die niet naar PI's kijken
Klacht 3: Kortzichtige mensen
Dit zegt wel genoeg over jouw denkniveau...quote:Op zondag 13 juli 2008 00:50 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja ik ben koning, maar zo speciaal dat ik alles kan lezen in de 1 seconde dat ik het opende en afsloot ben ik ook nou weer niet
Helaas jaquote:Op zondag 13 juli 2008 00:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kortzichtige mensen blijven er altijd helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |