tubgirl, 2 girls one cup, it still happensquote:Op zondag 13 juli 2008 12:12 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
63 jaar geleden scheerde jullie mensen kaal en lieten jullie ze in poep zwemmen en eten.
Islamer dan.quote:
Mensen die in een pauw geloven sporen natuurlijk niet.quote:
Dan had ik je niet helemaal goed begrepenquote:Op zondag 13 juli 2008 14:20 schreef NED het volgende:
[..]
Ik heb het over de was doen. Niet over betonblokken optillen.
Je bent werkelijk té stoer, weet je dat?quote:Op zondag 13 juli 2008 16:04 schreef Bartholomew het volgende:
wie maakt het gifje dat die baksteen op der hoofd komt en dan de tekst PWNT naar voor komt.
En toch vond je het nodig deze kant op te komen en er van te proviteren. Dat maakt jou toch wel een hele vieze hypocriete klootzak. Als je zoveel problemen hebt met ons vermeende verleden, waarom donder je dan niet gewoon op?quote:Op zondag 13 juli 2008 12:12 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
1500 jaar geleden?
63 jaar geleden scheerde jullie mensen kaal en lieten jullie ze in poep zwemmen en eten.
Daarvoor ging overigens het moorden van tientallen miljoenen mensen
Koerdenquote:Op zondag 13 juli 2008 00:34 schreef zhe-devilll het volgende:
http://comments.wordpress(...)moord-door-1000-man/
Echt simpel en ziek!
Schokkende beelden sorry hiervoor, it wasn't my idea.
![]()
quote:Op zondag 13 juli 2008 16:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
En toch vond je het nodig deze kant op te komen en er van te proviteren. Dat maakt jou toch wel een hele vieze hypocriete klootzak. Als je zoveel problemen hebt met ons verleden, waarom donder je dan niet gewoon op?
Jouw betoog is een beetje zwakjes.quote:
Ten eerste is hij waarschijnlijk hier geboren dus evenveel "ons" als jij dat bent.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
En toch vond je het nodig deze kant op te komen en er van te proviteren. Dat maakt jou toch wel een hele vieze hypocriete klootzak. Als je zoveel problemen hebt met ons vermeende verleden, waarom donder je dan niet gewoon op?
Valt reuze mee volgens mijquote:Op zondag 13 juli 2008 16:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ten eerste is hij waarschijnlijk hier geboren dus evenveel "ons" als jij dat bent.
Beetje offtopic gezeik.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Valt reuze mee volgens mij
TURKIYEEEEEEEEEEEEE!!!!11![]()
:D:D:
Waarop ik hem wijs op zijn eigen hypocriete gedrag. Als je ergens een probleem mee hebt moet je daar geen deel van willen zijn.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Jouw betoog is een beetje zwakjes.
Hij noemt alleen een paar feitjes...
Nee je praat poep, je bent blijkbaar van mening dat alleen autochtone Nederlanders kritiek mogen hebben op dingen die niet goed zijn.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waarop ik hem wijs op zijn eigen hypocriete gedrag. Als je ergens een probleem mee hebt moet je geen deel van willen zijn.
Mwah, valt best mee.quote:
Ik heb ook problemen met een hoop dingen die er in het verleden zijn gebeurd, zelfs met een aantal dingen die er nu gebeuren. Moet ik nu maar het land uit? Ben ik nu een NSB'er?quote:Op zondag 13 juli 2008 16:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waarop ik hem wijs op zijn eigen hypocriete gedrag. Als je ergens een probleem mee hebt moet je geen deel van willen zijn.
Inderdaad, maar het is natuurlijk erg aanlokkelijk om er toch nog even de graantjes van mee te blijven pikken...quote:Op zondag 13 juli 2008 16:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee je praat poep, je bent blijkbaar van mening dat alleen autochtone Nederlanders kritiek mogen hebben op dingen die niet goed zijn.
Als allochtoon moet je bek houden of oprotten.
Dus jij vind het wel puik dat er 63 jaar geleden mensen zo zijn behandeld?quote:Op zondag 13 juli 2008 16:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
De Duitsers begonnenquote:Op zondag 13 juli 2008 16:37 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dus jij vind het wel puik dat er 63 jaar geleden mensen zo zijn behandeld?
Zegt wel heel veel over jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |