abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60069170
Hmm, beetje schokkerig beeld helaas...
pi_60069193
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:32 schreef DarkSystem het volgende:
Hmm, beetje schokkerig beeld helaas...
Niet schokkend genoeg?
pi_60069211
Ik heb het filmpje niet helemaal gekeken, maar jézus wat ziek.

Boeiend dat het een jaar oud is, dat maakt het niet minder debiel wat ze met dat meisje hebben gedaan. Haar ook echt met 1000 man opwachten, omdat ze verliefd is geworden op de 'verkeerde'. WTF echt, net alsof ze dat zelf nog nooit hebben gehad.

Verder vind ik het trouwens nog veel zieker als je het gaat filmen.
Nah, kan er niet bij met mijn schattige hoofdje dat dit soort dingen gebeuren. Ver-schrik-ke-lijk.
pi_60069219
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:34 schreef Juup© het volgende:

[..]

Niet schokkend genoeg?
Achja, er gebeuren wel meer dingen
  zondag 13 juli 2008 @ 01:39:17 #55
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_60069235
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:36 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb het filmpje niet helemaal gekeken, maar jézus wat ziek.

Boeiend dat het een jaar oud is, dat maakt het niet minder debiel wat ze met dat meisje hebben gedaan. Haar ook echt met 1000 man opwachten, omdat ze verliefd is geworden op de 'verkeerde'. WTF echt, net alsof ze dat zelf nog nooit hebben gehad.

Verder vind ik het trouwens nog veel zieker als je het gaat filmen.
Nah, kan er niet bij met mijn schattige hoofdje dat dit soort dingen gebeuren. Ver-schrik-ke-lijk.
Na 2 en een halve minuut is 't wel gedaan eigenlijk..
Huilen dan.
pi_60069257
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Na 2 en een halve minuut is 't wel gedaan eigenlijk..
Wat? Het vermoorden van dat meisje in dat filmpje?

Nou ja, ik heb alleen de eerste tien seconden gekeken en toen zag ik niks, dus ging ik verder dingessen, toen keek ik één seconde en had ik het wel weer gezien.
  zondag 13 juli 2008 @ 01:43:05 #57
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60069268
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:37 schreef DarkSystem het volgende:

[..]

Achja, er gebeuren wel meer dingen
Dit vind ik ook aardig walgelijk trouwens. Dat mensen een dergelijk iets een beetje schouderophalend afdoen.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_60069285
Ik kende een meisje die door haar Iraakse partner geslagen werd met tv snoeren e.d
Gewoonweg keihard mishandelt, gelukkig is ze later weggelopen.
Dom figuur die vent...ken hem ook.
Heel simpel denkend.
Vond zichzelf heel wat en het is niets! Ken nog een vriendin van jaren geleden, verliet haar man, ook een buitenlandse man, hij heeft haar later maar even bekrast met een stanley mes, want ze had hem maar niet moeten verlaten.
Hij vond dat hij echt in zijn recht stond, lulde je die gast ook niet uit zijn kop.
Ken er nog een die psychisch zwaar werd mishandelt door haar buitenlandse jongere vriendje, ze is bij hem weggegaan met veel pijn en moeite, en nu nog is ze niet meer de oude.

Via via hoorde ik een verhaal van een man die zijn exvrouw en kinderen vaak nog op bezoek kreeg, hij vermoorde zijn exvrouw en dochter op een dag, zomaar opeens..
schijnt normaal te zijn?
Nog een verhaal via via, een vrouw gescheiden van haar buitenlandse partner wordt later gewoonweg vermoord.
En dit in eigen land NB!
Ik vind dit schrikbarend ernstig. En iemand kan dan wel zg leuk uit de hoek komen met een opmerking als, dit is al een jaar oud, het gebeurd nu nog...en morgen en overmorgen!
Hoe stop je zoiets nou?
Ik wil hiermee echt niet discrimineren oid maar ik weet wel dat ze vaak hele andere normen hebben dan waar wij mee opgroeien. En dit soort dingen doe je je ergste vijand nog niet aan, nu ben ik zelf een aardig persoon dus dit kan ik echt niet begrijpen.
Wil ik ook niet begrijpen, hoe ziek de mens kan zijn. Hoe kom je erop om dat arme kind zo te mishandelen, alleen zij is een voorbeeld, want het gebeurd daar in die landen elke dag, jaar in jaar uit!
Dit kan toch gewoonweg niet? Het zijn toch geen holbewoners? Stenen tijdperk wezens?

Ik vermoed dat de man die het grote rotsblok op het meisje gooide het snel deed, om haar zo nog meer te besparen zelfs. Klinkt raar maar echt...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 13 juli 2008 @ 01:45:47 #59
215298 Loofus
like the band.
pi_60069302
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:43 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Dit vind ik ook aardig walgelijk trouwens. Dat mensen een dergelijk iets een beetje schouderophalend afdoen.
Dat getuigt inderdaad van het ontbreken van enig empathisch vermogen.
pi_60069307
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:43 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Jij doet niet veel anders; je kijkt het filmpje, typt een berichtje en gaat volgende week vrolijk opstap om niet meer terug te denken aan dit. Nee, dan negeer ik het liever.
pi_60069335
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:46 schreef DarkSystem het volgende:

[..]

Jij doet niet veel anders; je kijkt het filmpje, typt een berichtje en gaat volgende week vrolijk opstap om niet meer terug te denken aan dit. Nee, dan negeer ik het liever.
Ok dat is jouw stelling, maar stel God bestaat!
Hij bestaat echt en hij zegt omdat jij dit niet wilt bevatten danwel enig gevoel kunt tonen in deze, dat je een volgend leven krijgt.
Misschien als moeder van een meisje die dat meemaakt, of misschien ben je dan wel een meisje dat dit moet meemaken?
Zeg je dan ook, ok ik haal mijn schouders op?
Stel hé? Dat zou wat zijn, reïncarnatie therapie maar dan anders, het is altijd een ver van mijn bed show maar het is wel goed dat je weet dat dit gebeurd, ook nu nog.
Misschien moeten die mensen wel voorlichting krijgen om zo hun verstand op te vijzelen mits dit nog kan.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 13 juli 2008 @ 01:51:08 #62
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60069350
quote:

[..]

Ik heb het filmpje niet gekeken.
En jij bepaalt niet voor mij hoe ik er volgende week over denk.

Maar je hebt gelijk, ignorance is bliss.
pi_60069353
Filmpje nogmaals bekeken voor die 1000 mn en het klopt echt, nouja minimaal 500.
Echt gigantisch veel mensen op de achtergrond.
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_60069357
quote:

[..]

Wat wil je dan dat we doen? We kunnen moeilijk onze ogen uit onze kop janken, schieten wij ook niets mee op. Fact is, dat de mensen die er wél 'geschokt' zijn er tenminste bij stil staan dat de wereld nogal hard is af en toe. Schiet dat meisje niets mee op, maar is wel goed voor ons zelfbewustzijn.
  zondag 13 juli 2008 @ 01:51:58 #65
221210 bierzuipert
doe mij maar een cola
pi_60069361
ziek!!!!!!!

t zal je dochter zijn
t arme kind.....

R.I.P.
  zondag 13 juli 2008 @ 01:55:08 #66
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60069392
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:49 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Misschien moeten die mensen wel voorlichting krijgen om zo hun verstand op te vijzelen mits dit nog kan.
Maar het heeft niet met verstand te maken, maar met een geloofs doctrine. Dat is niet zo maar met een beetje voorlichting weg te werken hoor. Dat gaat pas een beetje werken als ze hun heilige schrift anders leren interpreteren, en daar gaan decennia, zo niet eeuwen, overheen.
pi_60069424
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:55 schreef ElizabethR het volgende:

Dat gaat pas een beetje werken als ze hun heilige schrift anders leren interpreteren, en daar gaan decennia, zo niet eeuwen, overheen.
Mogen ze wel eens mee beginnen dan.
  zondag 13 juli 2008 @ 02:00:18 #68
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_60069438
Barbaren.
The Light Is Leaving Us All
pi_60069454
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:49 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ok dat is jouw stelling, maar stel God bestaat!
Hij bestaat echt en hij zegt omdat jij dit niet wilt bevatten danwel enig gevoel kunt tonen in deze, dat je een volgend leven krijgt.
Misschien als moeder van een meisje die dat meemaakt, of misschien ben je dan wel een meisje dat dit moet meemaken?
Zeg je dan ook, ok ik haal mijn schouders op?
Stel hé? Dat zou wat zijn, reïncarnatie therapie maar dan anders, het is altijd een ver van mijn bed show maar het is wel goed dat je weet dat dit gebeurd, ook nu nog.
Tuurlijk niet, als ik de moeder was zou ik (al werd het m'n eigen dood) de dader(s) opzoeken en afmaken.

Dan zulke dingen gebeuren weet ik en ik keur het zeker niet goed. Vroeger kon ik mij enorm opwinden hierover, net zoals dierenmishandeling, nu nog, maar wat doe je eraan...
  zondag 13 juli 2008 @ 02:09:17 #70
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60069504
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:55 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Maar het heeft niet met verstand te maken, maar met een geloofs doctrine. Dat is niet zo maar met een beetje voorlichting weg te werken hoor. Dat gaat pas een beetje werken als ze hun heilige schrift anders leren interpreteren, en daar gaan decennia, zo niet eeuwen, overheen.
En dat is juist het probleem.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  zondag 13 juli 2008 @ 02:10:12 #71
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60069513
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:02 schreef DarkSystem het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, als ik de moeder was zou ik (al werd het m'n eigen dood) de dader(s) opzoeken en afmaken.

Dan zulke dingen gebeuren weet ik en ik keur het zeker niet goed. Vroeger kon ik mij enorm opwinden hierover, net zoals dierenmishandeling, nu nog, maar wat doe je eraan...
Je keurt het niet goed maar zou het zelf net zo makkelijk doen? Weliswaar bij de dader maar dan nog.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_60069521
islam

Heerlijk geloof. En het mag ook nog allemaal.
pi_60069522
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:02 schreef DarkSystem het volgende:

[..]

Dan doe je dus precies hetzelfde.
pi_60069541
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:10 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Je keurt het niet goed maar zou het zelf net zo makkelijk doen? Weliswaar bij de dader maar dan nog.
Natuurlijk. Als iemand je zoon/dochter b.v. vermoordt dan maken 5 jaar cel dat echt nooit goed.
  zondag 13 juli 2008 @ 02:15:39 #75
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60069554
Ik heb het filmpje maar niet bekeken; ik kan me er zonder de beelden al wel een voorstelling van maken denk ik.

Ook in dit topic zijn er weer mensen die vinden dat we ons er niet mee moeten bemoeien. Onzin vind ik dat. Als jij hoort van iemand in Limburg die voor de lol hondjes doodtrappen vind je toch ook dat men er wat aan moet doen? Maar als het een stukje verder weg is dan hoeft het ineens niet meer? Waarom eigenlijk niet..omdat het jòu niet raakt? De_Ananas?

Hierom zeg ik al jaren dat de wereld juist een land als Saudi Arabie hadden moeten binnenvallen, of misschien wel Nigeria, waar dit soort zaken nog altijd met aardige regelmaat voorkomen. Maar ja, dan wordt de olie duurder.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')