Yep, vandaar ook dat ik 72 uur per week moet werken. Ook wel aardig is dat er van je verwacht wordt dat je minstens op woensdag, vrijdag en zaterdag mee de stad in gaat. Dus dan slaap je echt maar drie a vier uur. Denk wel dat ik na drie maanden compleet gesloopt ben.quote:
En wij maar klagen met een 40 urige werkweekquote:Op zondag 13 juli 2008 14:02 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Yep, vandaar ook dat ik 72 uur per week moet werken. Ook wel aardig is dat er van je verwacht wordt dat je minstens op woensdag, vrijdag en zaterdag mee de stad in gaat. Dus dan slaap je echt maar drie a vier uur. Denk wel dat ik na drie maanden compleet gesloopt ben.
Je zou dat maar als schoonvader hebben...quote:
Ik zou me d'r wel mee kunnen vermaken denkquote:Op zondag 13 juli 2008 14:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je zou dat maar als schoonvader hebben...
Ik vind haar zo.... plastic/barbiepop achtig..quote:Op zondag 13 juli 2008 14:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zou me d'r wel mee kunnen vermaken denk
Het is een vrij complex pijpleidingproject Ik heb niet echt een vaste taak maar ik doe dingen voor engineering (dus berekeningen/tekeningen maken) en de uitvoering (indiers vertellen wat ze moeten doen). Dat laatste is wel even wennen, want die gasten verwachten van mij dat ik alles weet maar ik heb echt nul ervaring met dit soort dingen terwijl je wel elke stap echt compleet moet vertellen want zelf nadenken doen ze niet. Wordt hier wel echt compleet in het diepe gegooid, maar het is wel echt leuk.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En wij maar klagen met een 40 urige werkweek. Wat doe je eigenlijk in Singapore.
Soms moet je een beetje plastisch denken.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vind haar zo.... plastic/barbiepop achtig... Het is best een lekker wijf, maar net ff te plastic..
Ik heb net ongeveer 70 videobanden weggegooidquote:Op zondag 13 juli 2008 14:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog steeds![]()
Ik dacht dat je zo onderhand wel klaar was
Dat is echt irritant werkje...quote:Op zondag 13 juli 2008 14:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb net ongeveer 70 videobanden weggegooid![]()
Nu bezig met de c.a. 100 cd's/dvd's zonder dat er op geschreven staat wat er op staat
veel succesquote:Op zondag 13 juli 2008 14:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb net ongeveer 70 videobanden weggegooid![]()
Nu bezig met de c.a. 100 cd's/dvd's zonder dat er op geschreven staat wat er op staat
Welnee, kun je je een hele dag mee vermakenquote:
Die kwam ik serieus ook nog tegenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |