quote:Op zondag 13 juli 2008 13:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, ongetwijfeld. ik moet maar weer eens naar Nijmegen komen hoor ik alweer
't lijkt altijd zover wegquote:
Het is ook ver wegquote:
Anderhalf uur valt wel te overlevenquote:
quote:
Ligt eraan waar je vandaan moet komenquote:
Zit nu in Den Helder, dus lekker blijven zitten 2,5 uurquote:Op zondag 13 juli 2008 13:41 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Ligt eraan waar je vandaan moet komen
Hmm vanaf hier 2 uur.. tis idd wel goed te doen, maar het blijft ver wegquote:Op zondag 13 juli 2008 13:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Anderhalf uur valt wel te overleven
Donderdag 8:33 uur in de trein zitten
He! in die trein zit ik ook altijd !quote:Op zondag 13 juli 2008 13:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zit nu in Den Helder, dus lekker blijven zitten 2,5 uur
Vanaf a'dam is het beter te doen.
Hehe, nee nog veel vroeger, half 7 al. Maar de duur van de reis is 8 uur en 33 minutenquote:Op zondag 13 juli 2008 13:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm vanaf hier 2 uur.. tis idd wel goed te doen, maar het blijft ver weg
Zo vroeg al?ik draai me dan nog een keer om
Jups, ach hij stopt niet overal maar wel bijnaquote:Op zondag 13 juli 2008 13:45 schreef Californium het volgende:
[..]
He! in die trein zit ik ook altijd !![]()
![]()
maar vanaf Alkmaar is het een stoptrein richting Den Helder toch...? Stoptreinen![]()
quote:Op zondag 13 juli 2008 13:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, nee nog veel vroeger, half 7 al. Maar de duur van de reis is 8 uur en 33 minuten
Waar ga je heen dan?quote:Op zondag 13 juli 2008 13:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, nee nog veel vroeger, half 7 al. Maar de duur van de reis is 8 uur en 33 minuten
Aha...alsnog: stoptreinenquote:Op zondag 13 juli 2008 13:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups, ach hij stopt niet overal maar wel bijna
Je hebt geen fobo!quote:Op zondag 13 juli 2008 13:48 schreef Fastmatti het volgende:
Drie weken geleden dus begonnen met stage en nu pas voor het eerst tijd om te posten
Druk dusquote:Op zondag 13 juli 2008 13:48 schreef Fastmatti het volgende:
Drie weken geleden dus begonnen met stage en nu pas voor het eerst tijd om te posten
Joahquote:
Ja, ga hier om 7:00 weg van het appartement en ga om 19:00 pas weg van de site. Dit van maandag tot en met zaterdag. Gelukkig hoef ik verder niets te doen, want het huis wordt schoongemaakt, mijn kleren gewassen en gestreken en verder gaan we s'avonds alleen maar uit eten.quote:
Aha, je zit in Singaporequote:Op zondag 13 juli 2008 13:56 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ja, ga hier om 7:00 weg van het appartement van huis en ga om 19:00 pas weg van de site. Dit van maandag tot en met zaterdag. Gelukkig hoef ik verder niets te doen, want het huis wordt schoongemaakt, mijn kleren gewassen en gestreken en verder gaan we s'avonds alleen maar uit eten.
Leven bevalt hier in Singapore wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |