Dat je daar nu al achterkomtquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:06 schreef Rbnn het volgende:
Kijk ik net SBS6, Hart van Nederland
zo een mongool met een vriend, baan, studie weet ik veel wat alles. Ze kan zogenaamd alles goed.
'Ja wat heb je dan?'
'Ik heb een chromosoom te veel, van het 12de paar.´
..
...
....
.....
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een pauper programma_!
Klacht :
Hart van Nederland![]()
SBS6
Hahahah Kuijt hater omdat hij bij Feyenoord voetbaldequote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:08 schreef denthemen het volgende:
TS klaagt over mongolen maar heeft de grootste mongool in zijn avatar
Neuh!!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:11 schreef Rbnn het volgende:
[..]
Hahahah Kuijt hater omdat hij bij Feyenoord voetbalde!!
Jij blij dat jij op tv geweest bent zeker?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:06 schreef Rbnn het volgende:
Kijk ik net SBS6, Hart van Nederland
zo een mongool met een vriend, baan, studie weet ik veel wat alles. Ze kan zogenaamd alles goed.
'Ja wat heb je dan?'
'Ik heb een chromosoom te veel, van het 12de paar.´
..
...
....
.....
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een pauper programma_!
Klacht :
Hart van Nederland![]()
SBS6
Sommige doen zich gekker voor als dat ze zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:12 schreef deepart het volgende:
Laatst een meisje met down die had der vmbo diploma gehaald.. Toch wel knap vind ik..
Verkapte-VMBO-bash-postquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:12 schreef deepart het volgende:
Laatst een meisje met down die had der vmbo diploma gehaald.. Toch wel knap vind ik..
VMBo is toch speciaal onderwijs?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:12 schreef deepart het volgende:
Geeft wel aan dat het als je het vmbo niet haalt dat je lager bent dan iemand met downquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:12 schreef deepart het volgende:
quote:
Ik nomineer je voor de nobelprijs voor de geneeskundequote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Je hebt het syndroom van down als je van het 21e paar eentje extra hebt.
En dat allemaal door het opletten bij een simpele biologieles! Wow!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik nomineer je voor de nobelprijs voor de geneeskunde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |