Mijn favoriete Hardcore bands zijn Sick of It All, Madball en Blood For Blood. Vooral deze laatste vind ik geweldig. Hun nieuwste album Outlaw Anthems is een must have voor alle liefhebbers van extreme muziek, check anders de recensie van Onno in Aardschok, hij geeft zelden 100 punten en het betekent dus heel wat dat deze plaat de volle lading heeft gekregen!!!!
toen ik 16 was ging ik toch echt met een zooi gabbers naar een hardcore feest.
en nu wil ik naar een old school hardcore party
maar ik ben geen gabber ( nooit geweest ook)
quote:hardcore punk, hardcore rap, etc was er al lang voordat die hardcore gabber het ging claimen als "hardcore" (dus zonder dat "gabber" erbij).
Op donderdag 14 maart 2002 23:16 schreef nikky het volgende:
de namen van de muziekstromingen veranderen ook met dhet jaar niet?toen ik 16 was ging ik toch echt met een zooi gabbers naar een hardcore feest.
en nu wil ik naar een old school hardcore partymaar ik ben geen gabber ( nooit geweest ook)
wat hardcore punk betreft vind ik The Blamed en het punkwerk van de Beastie Boys zeer cool
quote:ok zo leer ik weer us wat. toch?
Op donderdag 14 maart 2002 23:18 schreef Tokus het volgende:[..]
hardcore punk, hardcore rap, etc was er al lang voordat die hardcore gabber het ging claimen als "hardcore" (dus zonder dat "gabber" erbij).
quote:Dat kan wel wezen, maar als je bij de betere platenzaak bij de hardcore sectie kijkt vind je daar echt geen "hardere nu-metal" of oude beasty boys hoor!
Op donderdag 14 maart 2002 23:19 schreef edsuit het volgende:
bij het woord hardcore denk ik meer aan het hardere nu-metal zeg maar, en niet echt punk
maar goed je hebt van elke muziekstijl eigenlijk hardcore natuurlijkwat hardcore punk betreft vind ik The Blamed en het punkwerk van de Beastie Boys zeer cool
hardcore is wel degelijk een stilistisch herkenbare stijl met eigen regels en aanknooppunten.
quote:ja ik ken eigenlijk hardcore alleen maar uit de house scéne
Op donderdag 14 maart 2002 23:22 schreef Summoner het volgende:
Ik frustreer me er een beetje over dat vooral hollanders bij hardcore meteen denken aan gabberhouse. Dan noem ik op wat voor muziek stromingen ik allemaal goed vind, en dan reageren ze zo van "huh? ja hoor, dat past helemaal niet bij jou". Dan leg ik uit hoe het zit met de term "hardcore" maar begrijpen ze er uiteidenlijk nog de ballen van.
quote:Hardcore is toch gabberhouse
Op donderdag 14 maart 2002 23:22 schreef Summoner het volgende:
Ik frustreer me er een beetje over dat vooral hollanders bij hardcore meteen denken aan gabberhouse. Dan noem ik op wat voor muziek stromingen ik allemaal goed vind, en dan reageren ze zo van "huh? ja hoor, dat past helemaal niet bij jou". Dan leg ik uit hoe het zit met de term "hardcore" maar begrijpen ze er uiteidenlijk nog de ballen van.
quote:hehe.
Op donderdag 14 maart 2002 23:29 schreef Trancentral het volgende:
hmmm als ik hardcore hoor denk ik nog steeds aan Gabber Hardcore hoor !
En niet aan van die nep rapartiesten of vage punkers
quote:O jij ook al. Ik had namelijk nog niet helemaal naar beneden gescrolled.
Op donderdag 14 maart 2002 23:29 schreef Trancentral het volgende:
hmmm als ik hardcore hoor denk ik nog steeds aan Gabber Hardcore hoor !
En niet aan van die nep rapartiesten of vage punkers
Ok, Ok, ik hou al op
quote:ja! vooral het nummer "Failed territory".
Op donderdag 14 maart 2002 23:53 schreef GSX-MAN het volgende:
Biohazard!
Voor mij zijn Hardcore bands, bands als SoiA, Agnostic Front, Minor Threat, Minutemen, Husker Du, Bad Brains, Suicidal Tendencies,Dead Kennedys, D.R.I., M.D.C., Cro-Mags, Crumbsuckers etc.
quote:Beuh, ouwelullen-muziek dus.
Op vrijdag 15 maart 2002 00:11 schreef Ulx het volgende:
Tja, hardcore is toch al twintig jaar oud?
quote:Eigenlijk wel.
Op vrijdag 15 maart 2002 00:13 schreef Zander het volgende:[..]
Beuh, ouwelullen-muziek dus.
Die zijn ook waus (buzz-word alert!!!)
LB welke naam elk hokje heeft, als je maar kunt luisteren naar de muziek die je zelf leuk vind en wat anderen er van vinden boeit niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |