PC bij azertyquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:00 schreef 2609 het volgende:
wat had je besteld?
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:59 schreef Dibble het volgende:
moet ik godverdomme heel het weekend uit zitten. Wat een idiote manier van werken hebben die lui. Het is toch veel logischer als ze het weekend + zondag ook meepakken omdat meer mensen dan thuis zijn. Doordeweeks ben k werken dus zal me pakketje hoogstwaarschijnlijk missen. Door die kutmongolen moet k nu langer gaan wachten.
Ja en..?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:30 schreef deepart het volgende:
Rembours? Bestaat dat nog allah 2008? Met je diskette drive
anno 1820...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:41 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ja en..?bewaar me geld ook liever in contanten in een ouwe sok, ieder z'n ding
Vooruit betalen werkt beter wil je zeggen?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:04 schreef mschol het volgende:
meest domme manier om je pakketje te ontvangen, je moet namelijk betalen & tekenen voordat je het pakketje mag openen...
dus ik kan je gewoon steen sturen
Het is een kwestie van vraag en aanbod. Geen vraag (van verzenders, de ontvangers van post zijn op het moment dat ze enkel ontvangen geen klant), geen aanbod. Een klein beetje vraag: een klein beetje aanbod tegen een hoge prijs. En waarom zouden de verzenders erom vragen?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:59 schreef Dibble het volgende:
Het is toch veel logischer als ze het weekend + zondag ook meepakken omdat meer mensen dan thuis zijn.
iDeal i toch veel makkelijker.quote:Op zondag 13 juli 2008 08:44 schreef 700MB het volgende:
[..]
Vooruit betalen werkt beter wil je zeggen?
nah, acceptgiro ftwquote:Op zondag 13 juli 2008 08:44 schreef 700MB het volgende:
[..]
Vooruit betalen werkt beter wil je zeggen?
Dit dus. TNT die een TV ter waarde van 1300 euro bij de buren had gedroptquote:Op zondag 13 juli 2008 12:16 schreef McKillem het volgende:
Wat ikzelf wel irritant vind is dat ze bij bestellingen die je vooruit betaald hebt achteloos bij je buren dumpen als je niet thuis bent.
Ik ken die mensen niet, dus a: hoeven ze geen last te hebben van mijn bestellingen, en b: ik vertrouw ze niet.
Als ze bij zichzelf denken "ah leuk een pc" en dan tegen mij zeggen "pc? ik heb niets ontvangen voor jou" heb ik wel mooi een probleem.
quote:Op zondag 13 juli 2008 12:18 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Dit dus. TNT die een TV ter waarde van 1300 euro bij de buren had gedropt!
Je moet dat dan ook aan de afzender doorgeven. Die kunnen dan op het pakket aangeven dat het niet bij de buren mag worden aangeboden. Het ligt een beetje aan de postbode, maar briefjes (achter het glas) werken vaak wel goed, hoor.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:30 schreef RemcoDelft het volgende:
Sterker nog: als je de klantenservice belt, om te vragen of ze niet AL je pakketjes NIET bij de buren willen brengen, zeggen ze simpelweg: "De postbode heeft het recht om het bij de buren te brengen"! Oftewel zelfs als je een briefje op je voordeur plakt met "DOE HET NIET!" dan negeren ze dat gewoon, want monopolisten komen er simpelweg mee weg.
quote:Op zondag 13 juli 2008 13:51 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Als het goed is heb je een code gekregen die je in kunt vullen op www.tracktrace.nl zodat je kunt zien waar je pakket nu is.
O ja, TNT bezorgt doordeweeks alleen rembours .
Dat negeren ze terecht. Jij bent namelijk hun klant niet. Dat is de verzender. Als de verzender aangeeft dat het niet mag, dan doen ze het (normaal gesproken) ook niet.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:30 schreef RemcoDelft het volgende:
Sterker nog: als je de klantenservice belt, om te vragen of ze niet AL je pakketjes NIET bij de buren willen brengen, zeggen ze simpelweg: "De postbode heeft het recht om het bij de buren te brengen"! Oftewel zelfs als je een briefje op je voordeur plakt met "DOE HET NIET!" dan negeren ze dat gewoon, want monopolisten komen er simpelweg mee weg.
quote:Op zondag 13 juli 2008 00:46 schreef Broekpaling het volgende:
Wat zijn trouwens de werkdagen van TNT? Ik heb nog een voeding en toetsenbord in de bestelling staan.
Op de site van TNT zelf kan ik er uiteraard niks over vinden.
quote:
Eens.... veel makkelijker. Al zijn postkantoren meestal ook alleen tijdens werkuren overdag open, dus als je zelf ook gedurende die tijd weg bent blijft het lastig. Al kan je dan wel een eventuele vrije huisgenoot naar het postkantoor laten gaan op het moment dat het hem/haar uitkomt.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:16 schreef McKillem het volgende:
Voor pakketjes zou een service moeten bestaan waarmee je je pakketje per-definitie laat bezorgen op het postkantoor en heb dan ophaalt als het je net even uitkomt.
Ja, Kiala puntenquote:Op zondag 13 juli 2008 22:34 schreef BobbyB het volgende:
Je had (of hebt) ook van die Koala Punten (bv postkantoor, bruna of andere winkeltjes) waar je je pakketje naar toe kon sturen. Maar niet veel internet zaken gebruiken dat en volgens mij bestaat het ook niet meer.
ups bezorg wel op zaterdag hoor!! maar alleen belangrijke klanten volgens mij ik had een keer op zaterdag pakket aangenomen van de buren!!quote:Op zondag 13 juli 2008 14:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Eens, ik heb ook iets duurs en groots besteld, maar fucking UPS levert niet op zaterdag. Nu mag ik lekker twee dagen extra wachten
enige webshop die ik ken die daar nog gebruik van maakt is Pixmania.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:34 schreef BobbyB het volgende:
Je had (of hebt) ook van die Koala Punten (bv postkantoor, bruna of andere winkeltjes) waar je je pakketje naar toe kon sturen. Maar niet veel internet zaken gebruiken dat en volgens mij bestaat het ook niet meer.
kwestie van hoeveel je wil betalen, vaak heb je daar veel verschillende degradatie's inquote:Op zondag 13 juli 2008 23:09 schreef 2609 het volgende:
[..]
ups bezorg wel op zaterdag hoor!! maar alleen belangrijke klanten volgens mij ik had een keer op zaterdag pakket aangenomen van de buren!!
Mensen die gebruik maken van Pixmania, gastquote:Op zondag 13 juli 2008 23:24 schreef Flashwin het volgende:
[..]
enige webshop die ik ken die daar nog gebruik van maakt is Pixmania.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |