PC bij azertyquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:00 schreef 2609 het volgende:
wat had je besteld?
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:59 schreef Dibble het volgende:
moet ik godverdomme heel het weekend uit zitten. Wat een idiote manier van werken hebben die lui. Het is toch veel logischer als ze het weekend + zondag ook meepakken omdat meer mensen dan thuis zijn. Doordeweeks ben k werken dus zal me pakketje hoogstwaarschijnlijk missen. Door die kutmongolen moet k nu langer gaan wachten.
Ja en..?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:30 schreef deepart het volgende:
Rembours? Bestaat dat nog allah 2008? Met je diskette drive
anno 1820...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:41 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ja en..?bewaar me geld ook liever in contanten in een ouwe sok, ieder z'n ding
Vooruit betalen werkt beter wil je zeggen?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:04 schreef mschol het volgende:
meest domme manier om je pakketje te ontvangen, je moet namelijk betalen & tekenen voordat je het pakketje mag openen...
dus ik kan je gewoon steen sturen
Het is een kwestie van vraag en aanbod. Geen vraag (van verzenders, de ontvangers van post zijn op het moment dat ze enkel ontvangen geen klant), geen aanbod. Een klein beetje vraag: een klein beetje aanbod tegen een hoge prijs. En waarom zouden de verzenders erom vragen?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:59 schreef Dibble het volgende:
Het is toch veel logischer als ze het weekend + zondag ook meepakken omdat meer mensen dan thuis zijn.
iDeal i toch veel makkelijker.quote:Op zondag 13 juli 2008 08:44 schreef 700MB het volgende:
[..]
Vooruit betalen werkt beter wil je zeggen?
nah, acceptgiro ftwquote:Op zondag 13 juli 2008 08:44 schreef 700MB het volgende:
[..]
Vooruit betalen werkt beter wil je zeggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |