Brabantquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:53 schreef Kwaliteit het volgende:
Studio Brussel zou gewoon door heel Nederland te ontvangen moeten zijn!
Jep. Ik heb dan ook daadwerkelijk gezegd dat als het nog een keer voorkwam, ik geen nachtdiensten meer draai.quote:Op zondag 13 juli 2008 11:50 schreef RobDrop het volgende:
Pffff, gelukkig maar, je zou er gedwongen naar moeten luisteren.....Het eerste wat bij me opkomt als ik zo'n aftandse smartlap hoor is: Touwwwwwwwwwwwww............Pillennnnnn......................9MMmmmmm.....................
Het is Phil Collins, en die gast is al tien jaar dood!..quote:Op zondag 13 juli 2008 11:54 schreef iuvenis het volgende:
Kop op.. soms draaien ze nog wel eens David Bowie op 538..
quote:Op zondag 13 juli 2008 21:45 schreef Tism het volgende:
[..]
Het is Phill Collins, en die gast is al tien jaar dood!....
hè!?quote:Op zondag 13 juli 2008 21:45 schreef Tism het volgende:
[..]
Het is Phil Collins, en die gast is al tien jaar dood!....
Ja, wist je dat nog niet!?..quote:
Terechte klacht. Vanochtend hoorde ik ook even radio 538 en ik wilde dat ding ZO graag uitzetten!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:34 schreef Kwaliteit het volgende:
Altijd datradio538 aan op het werk
![]()
![]()
Ik wil STUDIO BRUSSEL!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klacht: kutmuziek 538 op het werk.
Samenvatting: zie klacht
Het klinkt vrij .. ehm :quote:Op maandag 14 juli 2008 16:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wij zijn verplicht om op vrijdag naar 'geheime zender muziek' te luisteren.![]()
Weet je hoe erg dat is??
Voor de palletsorteerders onder ons zal dit vast het summum van radiozenders zijn...quote:Op maandag 14 juli 2008 17:09 schreef super-muffin het volgende:
Masters of Hardcore Radio
Lekker stampen tijdens het werk, heerlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |