Je weet toch wel wat StuBru is?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:40 schreef elfzesendertig het volgende:
En dan de hele dag naar dat Vlaamse gezwets luisteren? Of is het een Nederlands station vernoemd naar een Belgsiche stad?
Eensch! Vooral op woensdagmiddag met hun lekker eigenwijze hitlijst! StuBru ftw! Vooral vroegah, toen ze nog Klas X hadden tussen 12 en 2 uit mijn hoofd.quote:
Klopt, woon zelf in Zwijndrecht... nog aardig te ontvangen hier.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:58 schreef RobDrop het volgende:
Tot Rotterdam kan ik hem nog aardig ontvangen op 100.9 fm, daarboven schakel ik toch weer over naar 3FM of Arrow Rock.
Laat die Deejays eens meer dan 2 nummers opnoemen die David Bowie heeft gemaakt en die ze draaien op 538....quote:Op zondag 13 juli 2008 11:54 schreef iuvenis het volgende:
Kop op.. soms draaien ze nog wel eens David Bowie op 538..
Brabantquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:53 schreef Kwaliteit het volgende:
Studio Brussel zou gewoon door heel Nederland te ontvangen moeten zijn!
Jep. Ik heb dan ook daadwerkelijk gezegd dat als het nog een keer voorkwam, ik geen nachtdiensten meer draai.quote:Op zondag 13 juli 2008 11:50 schreef RobDrop het volgende:
Pffff, gelukkig maar, je zou er gedwongen naar moeten luisteren.....Het eerste wat bij me opkomt als ik zo'n aftandse smartlap hoor is: Touwwwwwwwwwwwww............Pillennnnnn......................9MMmmmmm.....................
Het is Phil Collins, en die gast is al tien jaar dood!..quote:Op zondag 13 juli 2008 11:54 schreef iuvenis het volgende:
Kop op.. soms draaien ze nog wel eens David Bowie op 538..
quote:Op zondag 13 juli 2008 21:45 schreef Tism het volgende:
[..]
Het is Phill Collins, en die gast is al tien jaar dood!....
hè!?quote:Op zondag 13 juli 2008 21:45 schreef Tism het volgende:
[..]
Het is Phil Collins, en die gast is al tien jaar dood!....
Ja, wist je dat nog niet!?..quote:
Terechte klacht. Vanochtend hoorde ik ook even radio 538 en ik wilde dat ding ZO graag uitzetten!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:34 schreef Kwaliteit het volgende:
Altijd datradio538 aan op het werk
![]()
![]()
Ik wil STUDIO BRUSSEL!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klacht: kutmuziek 538 op het werk.
Samenvatting: zie klacht
Het klinkt vrij .. ehm :quote:Op maandag 14 juli 2008 16:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wij zijn verplicht om op vrijdag naar 'geheime zender muziek' te luisteren.![]()
Weet je hoe erg dat is??
Voor de palletsorteerders onder ons zal dit vast het summum van radiozenders zijn...quote:Op maandag 14 juli 2008 17:09 schreef super-muffin het volgende:
Masters of Hardcore Radio
Lekker stampen tijdens het werk, heerlijk.
Met zo'n naam ben je uiteraard volkomen objectiefquote:Op maandag 14 juli 2008 19:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Voor de palletsorteerders onder ons zal dit vast het summum van radiozenders zijn...
Gelukkig is metal voor veel slimmere mensenquote:Op maandag 14 juli 2008 19:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Voor de palletsorteerders onder ons zal dit vast het summum van radiozenders zijn...
Zie mijn sig....quote:Op maandag 14 juli 2008 19:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Gelukkig is metal voor veel slimmere mensen
.......................</sarcasm>
Helemaal niet... Op StuBru wordt echt zoveel meer afwisselender gedraaid en horen de DJ's zichzelf niet zo graag praten.quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:53 schreef MarMar het volgende:
3fm is wel een goed alternatief voor stubru dacht ik zo..
En als ze dan persè moeten praten, maken ze iig GOEDE grapjes!..quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:26 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Helemaal niet... Op StuBru wordt echt zoveel meer afwisselender gedraaid en horen de DJ's zichzelf niet zo graag praten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |