Nu tease je me gewoonquote:Op zondag 13 juli 2008 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het is vaak mooi weer hier en vrijwel altijd warm, dus langskomen moet geen probleem zijn
is niet nodig, zat leuke grieten die hier tijdelijk/permanent voor vriendin willen spelen hoor.quote:Op zondag 13 juli 2008 11:42 schreef crossover het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had toch nog even die relatie met m'n indonesische vriendin tot ná de zomervakantie moeten rekken
als je dat hier doet volgens het spoorboekje, dan ga je eerder dood aan uitdroging en hitte dan door een passerende treinquote:Op zondag 13 juli 2008 11:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Als je dood zou willen kun je mooi op het spoor gaan liggen.. Of er voor springen
Ik had beeldquote:Op zondag 13 juli 2008 11:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als je dat hier doet volgens het spoorboekje, dan ga je eerder dood aan uitdroging en hitte dan door een passerende trein
quote:Op zondag 13 juli 2008 11:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee hoor, het is echt zo mooi hier
Ik zit hier alweer twee jaar nu.... wat een verschikkelijke tijd heb ik gehadquote:Op zondag 13 juli 2008 11:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
![]()
Maar ehh, je werkt en woont in Indonesië..? Al lang?
Ja vastquote:Op zondag 13 juli 2008 11:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik zit hier alweer twee jaar nu.... wat een verschikkelijke tijd heb ik gehad
Koffie?quote:
Geen idee, maar denk in de richting van 'zo lang mogelijk' in ieder gevalquote:Op zondag 13 juli 2008 12:03 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ja vast
En enig zicht op hoeveel jaar je er blijft? (Of wilt blijven)
Hip hoor!quote:Op zondag 13 juli 2008 12:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Geen idee, maar denk in de richting van 'zo lang mogelijk' in ieder geval
Owquote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 12:12 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ow![]()
* Loopt terug met koffie naar keuken... *
Ja, die is inmiddels al weer koudquote:Op zondag 13 juli 2008 12:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
geef anders maar aan mij hoor!.
quote:
Is dat drinkbaar?quote:
quote:
Nou, dat zegt dan meer over jou dan over mij.quote:Op zondag 13 juli 2008 11:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
Als je dood zou willen kun je mooi op het spoor gaan liggen.. Of er voor springen
Dat ik geen gewoon antwoord krijg op m'n originele vraag wat je met treinen hebt zegt me meer iets.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dat zegt dan meer over jou dan over mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |