Ik zit wel op mn werkquote:Op zondag 13 juli 2008 13:14 schreef indahnesia.com het volgende:
aangezien het zondag is en dus niemand op zijn werk zit, ook geen NSFW-gezeik!
[ afbeelding ]
heb medelijden met je.. ik zal het goedmaken hoor.. zoek nog even een lekker vrouwtje voor je opquote:
Duurt wel landquote:Op zondag 13 juli 2008 13:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb medelijden met je.. ik zal het goedmaken hoor.. zoek nog even een lekker vrouwtje voor je op
Geen textiel erbij hoorquote:Op zondag 13 juli 2008 13:34 schreef indahnesia.com het volgende:
zoek nog even een lekker vrouwtje voor je op
heel land idd... druk met andere dingen.. ik ga eerst een hapje eten, dan zuipen, dan slapen en daarna kijk ik wel weerquote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 13:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb medelijden met je.. ik zal het goedmaken hoor.. zoek nog even een lekker vrouwtje voor je op
Een heel jaarsalaris.quote:
Het lijkt erop jaquote:
Oh, dan heb ik me zeker vergist, en zijn alle vrouwen op fok gewoon lelijke vadsige nijlpaarden. Dat kan ook. Ik weet het niet.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:18 schreef JortK het volgende:
Sterker nog die zitten niet eens op Fok denk ik
quote:Op zondag 13 juli 2008 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Je wilt niet weten welk plaatje ik eerder vond![]()
Overduidelijk je NSFW filter uit staanquote:Op zondag 13 juli 2008 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
ik googelde gewoon op "koffie"Ich habe es nicht gewusst
![]()
Oh dat is die gristelijke zoeksite toch?quote:
http://www.google.com/safesearch_help.htmlquote:Op zondag 13 juli 2008 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is die gristelijke zoeksite toch?
Ik vind het maar raar dat juist JIJ van zulk soort dingen op de hoogte bent. Na je grote-mannenpraat van vorige week.quote:
Ik ben van alles op de hoogtequote:Op zondag 13 juli 2008 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar dat juist JIJ van zulk soort dingen op de hoogte bent. Na je grote-mannenpraat van vorige week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |