Het lijkt erop jaquote:
Oh, dan heb ik me zeker vergist, en zijn alle vrouwen op fok gewoon lelijke vadsige nijlpaarden. Dat kan ook. Ik weet het niet.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:18 schreef JortK het volgende:
Sterker nog die zitten niet eens op Fok denk ik
quote:Op zondag 13 juli 2008 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Je wilt niet weten welk plaatje ik eerder vond![]()
Overduidelijk je NSFW filter uit staanquote:Op zondag 13 juli 2008 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
ik googelde gewoon op "koffie"Ich habe es nicht gewusst
![]()
Oh dat is die gristelijke zoeksite toch?quote:
http://www.google.com/safesearch_help.htmlquote:Op zondag 13 juli 2008 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is die gristelijke zoeksite toch?
Ik vind het maar raar dat juist JIJ van zulk soort dingen op de hoogte bent. Na je grote-mannenpraat van vorige week.quote:
Ik ben van alles op de hoogtequote:Op zondag 13 juli 2008 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar dat juist JIJ van zulk soort dingen op de hoogte bent. Na je grote-mannenpraat van vorige week.
Ik moest lachenquote:Op zondag 13 juli 2008 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh wacht, ik had beter "Harpoen" kunnen zeggen, nu verlies ik
Dan kunnen we het op zich lang volhoudenquote:
Ik zal alvast een lijstje maken met onmogelijke diertjes en wezentjes...quote:Op zondag 13 juli 2008 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kunnen we het op zich lang volhouden
Doe, ik heb alvast wat voor als het bij "mens" dreigt te eindigenquote:Op zondag 13 juli 2008 19:06 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik zal alvast een lijstje maken met onmogelijke diertjes en wezentjes...
Moet wel origineel blijven natuurlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Niet man kuttekopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |