Nu tease je me gewoonquote:Op zondag 13 juli 2008 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het is vaak mooi weer hier en vrijwel altijd warm, dus langskomen moet geen probleem zijn
is niet nodig, zat leuke grieten die hier tijdelijk/permanent voor vriendin willen spelen hoor.quote:Op zondag 13 juli 2008 11:42 schreef crossover het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had toch nog even die relatie met m'n indonesische vriendin tot ná de zomervakantie moeten rekken
als je dat hier doet volgens het spoorboekje, dan ga je eerder dood aan uitdroging en hitte dan door een passerende treinquote:Op zondag 13 juli 2008 11:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Als je dood zou willen kun je mooi op het spoor gaan liggen.. Of er voor springen
Ik had beeldquote:Op zondag 13 juli 2008 11:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als je dat hier doet volgens het spoorboekje, dan ga je eerder dood aan uitdroging en hitte dan door een passerende trein
quote:Op zondag 13 juli 2008 11:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee hoor, het is echt zo mooi hier
Ik zit hier alweer twee jaar nu.... wat een verschikkelijke tijd heb ik gehadquote:Op zondag 13 juli 2008 11:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
![]()
Maar ehh, je werkt en woont in Indonesië..? Al lang?
Ja vastquote:Op zondag 13 juli 2008 11:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik zit hier alweer twee jaar nu.... wat een verschikkelijke tijd heb ik gehad
Koffie?quote:
Geen idee, maar denk in de richting van 'zo lang mogelijk' in ieder gevalquote:Op zondag 13 juli 2008 12:03 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ja vast
En enig zicht op hoeveel jaar je er blijft? (Of wilt blijven)
Hip hoor!quote:Op zondag 13 juli 2008 12:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Geen idee, maar denk in de richting van 'zo lang mogelijk' in ieder geval
Owquote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 12:12 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ow![]()
* Loopt terug met koffie naar keuken... *
Ja, die is inmiddels al weer koudquote:Op zondag 13 juli 2008 12:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
geef anders maar aan mij hoor!.
quote:
Is dat drinkbaar?quote:
quote:
Nou, dat zegt dan meer over jou dan over mij.quote:Op zondag 13 juli 2008 11:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
Als je dood zou willen kun je mooi op het spoor gaan liggen.. Of er voor springen
Dat ik geen gewoon antwoord krijg op m'n originele vraag wat je met treinen hebt zegt me meer iets.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dat zegt dan meer over jou dan over mij.
Weet je? Je zoekt het maar uit met je zieke associatiesquote:Op zondag 13 juli 2008 12:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
Dat ik geen gewoon antwoord krijg op m'n originele vraag wat je met treinen hebt zegt me meer iets.
Jij wilde weten wat emo's en treinen met elkaar te maken hadden. Dat dus. En dat zegt werkelijk helemaal niks over mij, behalve dat ik vragen wel beantwoord.
Was dat nou zo moeilijk?quote:Op zondag 13 juli 2008 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je? Je zoekt het maar uit met je zieke associaties![]()
Maar om je originele vraag te beantwoorden, gepikeerd figuur: Ik ben spoorhobbyist. En nee, ik ben niet emo.
quote:
Ik las het al wel een beetje tussen de regels door...quote:
[Henk Spaan-mode]quote:Op zondag 13 juli 2008 12:54 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik las het al wel een beetje tussen de regels door...
Dat heb je met piano's ook weleensquote:Op zondag 13 juli 2008 12:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
doet ook zeer als je die tegen je hoofd aan krijgt trouwens.
quote:Op zondag 13 juli 2008 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[Henk Spaan-mode]
VRAAG HET MIJ DAN NIET
[/Henk Spaan-mode]
maar die is wat moeilijker te gooien... treinen trouwens ook, maar die kunnen eventueel nog naar je toekomenquote:
Als zij een huidhoudster was, dan had ze vast een uurtarief voor 'zuigen'quote:Op zondag 13 juli 2008 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Eindelijk een fotootje van je huishoudstertje kunnen maken indah?
Ik zit wel op mn werkquote:Op zondag 13 juli 2008 13:14 schreef indahnesia.com het volgende:
aangezien het zondag is en dus niemand op zijn werk zit, ook geen NSFW-gezeik!
[ afbeelding ]
heb medelijden met je.. ik zal het goedmaken hoor.. zoek nog even een lekker vrouwtje voor je opquote:
Duurt wel landquote:Op zondag 13 juli 2008 13:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb medelijden met je.. ik zal het goedmaken hoor.. zoek nog even een lekker vrouwtje voor je op
Geen textiel erbij hoorquote:Op zondag 13 juli 2008 13:34 schreef indahnesia.com het volgende:
zoek nog even een lekker vrouwtje voor je op
heel land idd... druk met andere dingen.. ik ga eerst een hapje eten, dan zuipen, dan slapen en daarna kijk ik wel weerquote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 13:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb medelijden met je.. ik zal het goedmaken hoor.. zoek nog even een lekker vrouwtje voor je op
Een heel jaarsalaris.quote:
Het lijkt erop jaquote:
Oh, dan heb ik me zeker vergist, en zijn alle vrouwen op fok gewoon lelijke vadsige nijlpaarden. Dat kan ook. Ik weet het niet.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:18 schreef JortK het volgende:
Sterker nog die zitten niet eens op Fok denk ik
quote:Op zondag 13 juli 2008 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Je wilt niet weten welk plaatje ik eerder vond![]()
Overduidelijk je NSFW filter uit staanquote:Op zondag 13 juli 2008 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
ik googelde gewoon op "koffie"Ich habe es nicht gewusst
![]()
Oh dat is die gristelijke zoeksite toch?quote:
http://www.google.com/safesearch_help.htmlquote:Op zondag 13 juli 2008 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is die gristelijke zoeksite toch?
Ik vind het maar raar dat juist JIJ van zulk soort dingen op de hoogte bent. Na je grote-mannenpraat van vorige week.quote:
Ik ben van alles op de hoogtequote:Op zondag 13 juli 2008 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar dat juist JIJ van zulk soort dingen op de hoogte bent. Na je grote-mannenpraat van vorige week.
Ik moest lachenquote:Op zondag 13 juli 2008 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh wacht, ik had beter "Harpoen" kunnen zeggen, nu verlies ik
Dan kunnen we het op zich lang volhoudenquote:
Ik zal alvast een lijstje maken met onmogelijke diertjes en wezentjes...quote:Op zondag 13 juli 2008 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kunnen we het op zich lang volhouden
Doe, ik heb alvast wat voor als het bij "mens" dreigt te eindigenquote:Op zondag 13 juli 2008 19:06 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik zal alvast een lijstje maken met onmogelijke diertjes en wezentjes...
Moet wel origineel blijven natuurlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Niet man kuttekopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |