Ja daar was ik ook altijd goed in, maar aangezien ik weer alleen woon en ik mijn ex niet meer bereid krijg om het toilet in mijn huis te schrobben, ben ik toch op mezelf aangewezen. Want inderdaad; het moet schoon!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:53 schreef Seventees het volgende:
Mijn vriend lost dat op door te weigeren die pot te schrobben, waardoor ik altijd de klos ben. Vind het niet erg; die pot moet gewoon schoon. Maar ben er wel handiger in de de TS.
Precies!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:00 schreef rinzzz het volgende:
[..]
Ja daar was ik ook altijd goed in, maar aangezien ik weer alleen woon en ik mijn ex niet meer bereid krijg om het toilet in mijn huis te schrobben, ben ik toch op mezelf aangewezen. Want inderdaad; het moet schoon!
Boh gek, je had 'm toch net schoon gemaakt.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:54 schreef rinzzz het volgende:
Ken je dat. Ben je het toilet aan het schoonmaken, doe je er alles aan om je handen maar niet vies te hoeven maken. Schone borstel, zelfs speciale wegwerpdoekjes voor de bril, want stel je voor..... Ben je helemaal klaar blinkt de toilet weer keurig schoon, gooi je er nog even een blokje in om het ook onderin de hals schoon te krijgen. Valt dat blokje met zo'n grote plons dat de spetters in je gezicht vliegen! AARGH! Ik als man voel me vernederd...
Ik mag voor je hopen dat je vriend wel andere klusjes doet. Of niet?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:53 schreef Seventees het volgende:
Mijn vriend lost dat op door te weigeren die pot te schrobben, waardoor ik altijd de klos ben. Vind het niet erg; die pot moet gewoon schoon. Maar ben er wel handiger in de de TS.
Ik heb vannacht nog wat poepresten uit je pot weggepistquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:00 schreef rinzzz het volgende:
[..]
Ja daar was ik ook altijd goed in, maar aangezien ik weer alleen woon en ik mijn ex niet meer bereid krijg om het toilet in mijn huis te schrobben, ben ik toch op mezelf aangewezen. Want inderdaad; het moet schoon!
Viezerik!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:03 schreef rinzzz het volgende:
je kan lullen wat je wil, maar als je niet minimaal 1x per dag doucht dan ben je gewoon ranzig. Voor jezelf zal het niet zo erg zijn, maar je moet je er bewust van zijn dat een mens nou eenmaal zweet en gaat stinken. Mensen zullen dit niet direct aan je vertellen maar dat neemt niet weg dat je nog steeds even hard stinkt. Alleen 's nachts verlies je alleen al 300ml zweet. leer jezelf gewoon aan hygiënisch te leven, is voor jezelf uiteindelijk ook het prettigst.
Ik zet hem goed aan het werk, maak je daar maar geen zorgen overquote:Op zondag 13 juli 2008 14:41 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik mag voor je hopen dat je vriend wel andere klusjes doet. Of niet?
LOL als ik dat plaatje in je fotoboek zie is dat misschien beter voor de mannenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Jezus! Die usericon.. Daar zou je toch acuut lesbisch van worden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |