Dat kan je wel een beetje zien...mar tof dat je het toch voor elkaar gekregen hebt!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:36 schreef limpix het volgende:
Goe bezig An !
[ afbeelding ]
Speeltijd in de garage !![]()
3 speedlights, reflectieschermpje en iemand die nooit eerder geposeerd had..
Mooie foto, nette bewerkingquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:11 schreef Obscurus het volgende:
[ afbeelding ]
Grote versie op dA
C&C please
quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:33 schreef prupke het volgende:
@ breda : meer kleur zo leuk geweest zijn , maar veder vind ik hem goed gelukt
@honne : iets minder bewerking (dat softe ) zou misschien beter zijn...
Ik weet niet of je nog andere bewerkingen hebt liggen??
@ freud : mooi model ...maar : piercing in haar oor stoort me en haar nekpartij loopt te veel door (van haar oor naar jurkje )
Haha wat grappig johquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:46 schreef SiETSKE. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtige foto en ogen, al had ik liever je rechteroog (op de foto) net zo scherp gezien als de ander, maat neemt niet weg dat het een ontzettend gave foto isquote:
Heerlijk dat koppie erbijquote:Op zondag 19 oktober 2008 03:43 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
na een lange tijd (drukdrukdruk) maar weer eens een shotje van mij!
[ afbeelding ]
Altijd leuk, papa wakker maken met pan en pollepel!
Ja nu zie ik het ook ze is van de ellegirl , goh dat ze hier ook komt .quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
Haha wat grappig johik dacht hee dat lijkt die sietske wel die altijd op ellegirl zat, dus ik scroll terug naar je username
en tadaa.
Haha ja grappigquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:19 schreef Sinarades het volgende:
[..]
Ja nu zie ik het ook ze is van de ellegirl , goh dat ze hier ook komt .
Je hoeft van mij niet te sc'en!quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:21 schreef Breathtaking het volgende:
Maar ik stop met sc'en! Excusez-moi.
Zo die is zeker mooi gelukt, mooi licht ook.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:57 schreef EchnaDarr het volgende:
Gisteren ben ik op het indoor-gothic-'festival' Nox Obscura geweest. Tijdens het optreden van de band Misery stonden er ineens 2 dansende Goth's op het podium. Van een van hen heb ik onderstaand portret geschoten, ik vind het zelf best goed gelukt.
[ link | afbeelding ]
witbalans ietsje teveel naar het blauw getrokken.... heb m digitaal onder handen genomen en vond het eigenlijk wel gaaf zo, dat blauw, dus gewoon lekker gelatenquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:30 schreef Thracier het volgende:
Vet. Maar hoe komt het nou dat de foto blauwig is? Is dat een filmkenmerk of was het licht blauw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |