Inderdaad, die rijden nog geen deuk in een pakje boterquote:Op zondag 13 juli 2008 14:13 schreef RemcoW85 het volgende:
Die 3 gaan dat nog redden als die Basken voorop blijven rijden.
Ze zullen wel een plan hebben om straks bergop aan te gaan vallen hè.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:13 schreef Dos37 het volgende:
Waarom rijden de basken zo aan kop?
Omdat niemand anders op kop wil rijden en we richting spanje rijden.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:13 schreef Dos37 het volgende:
Waarom rijden de basken zo aan kop?
http://tour2008.nos.nl/live/index/quote:Op zondag 13 juli 2008 14:15 schreef JortK het volgende:
Iemand trouwens de TV stream van Nederland 1?
Of massaal onderuit te gaan natuurlijkquote:Op zondag 13 juli 2008 14:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze zullen wel een plan hebben om straks bergop aan te gaan vallen hè.
Ik vraag me af of die er niet ook wordt 'ingesampled' zoals die vogelgeluiden. Vorig jaar was namelijk precies hetzelfde beeld te zien...quote:
Blijven zweven op zoek naar een prooiquote:
Heb je naast het kastelenboek, dus ook nog het vogelboek?quote:Op zondag 13 juli 2008 14:18 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die er niet ook wordt 'ingesampled' zoals die vogelgeluiden. Vorig jaar was namelijk precies hetzelfde beeld te zien...
http://www.letour.fr/quote:Op zondag 13 juli 2008 14:21 schreef Atreidez het volgende:
Heeft iemand een site waar je de etappe doorsnee kan zien met daarop live icons van de renners? Ik heb het bij NOS live gezien, maar als ik die pagina nu bezoek krijg ik alleen de stream
quote:Op zondag 13 juli 2008 14:21 schreef RemcoW85 het volgende:
Nee geen vogelboek.. Anders had Herbert wel een verhaaltje verteld.
Herbert: last van zijn heup, elleboog en knie, wat eigenlijk normaal is bij een valquote:Op zondag 13 juli 2008 14:23 schreef 456 het volgende:
Evans heeft nergens last van hoor.
Deuk in de moraal, hou toch op.
Kan gebeuren.
Giro vorig jaar, sprintzege van Petacchi.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:54 schreef Paaskonijn het volgende:
wtf daar op 1:15 ofzo, waar ze allemaal vallen vlak voor de finishlijn om beurten? Wanneer was dat?
Dat zegt die toch, dat ze er zelf ook aan mee doenquote:Op zondag 13 juli 2008 14:29 schreef 456 het volgende:
Idols gedoe... DUCROT, JE DOET ER ZELF OOK AAN MEE DOOR DIT GEZEVER!
Zelfs dijkstra 'lost'.
Dat is wel te hopenquote:Op zondag 13 juli 2008 14:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze zullen wel een plan hebben om straks bergop aan te gaan vallen hè.
Lol lijkt net zo'n glijbaan van te land ter zee en in de lucht.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Giro vorig jaar, sprintzege van Petacchi.
Nog nooit gehoordquote:Op zondag 13 juli 2008 14:38 schreef Horloge het volgende:
Vertelt Herbert ook niet elke keer dat Laurent Jalabert triatlons doet tegenwoordig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |