Juist, wat zorgt voor de schifting tussen kenners en n00bs die onder hun wielerstenen vandaan komen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:42 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
En ook daar krijg je amper antwoorden. Meesten maken de teams gewoon na 11:00 bekend, wat ook logisch is.
Magnus Backstedt.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:00 schreef Sporttv het volgende:
Welke renners maken volgens jullie kans op de etappe morgen?
Ik tip vansevenantquote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:00 schreef Sporttv het volgende:
Dat zou wel mooi zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:48 schreef TLC het volgende:
Maxime Montfort gaat morgen in de aanval.
Ik hoop dat Laurens ten Dam een mooie uitslag kan rijden
Jegou en Moreau ook goede.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:00 schreef Sporttv het volgende:
Moreauquote:
Als hij morgen er weer bij is zet ik er toch maar weer eens op in plaats van Sporza, dit soort opmerkingen kan ik wel waarderen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:42 schreef ollie994 het volgende:
Boogerd mag er van mij elke dag bij zijn.
Herbert: Liquigas gaat op kop rijden.
Boogerd: Ja, ze rijden voor Beltran
Van mij mogen ze alle commentatoren vervangen door Boogerdquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:42 schreef ollie994 het volgende:
Boogerd mag er van mij elke dag bij zijn.
Herbert: Liquigas gaat op kop rijden.
Boogerd: Ja, ze rijden voor Beltran
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:45 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Als hij morgen er weer bij is zet ik er toch maar weer eens op in plaats van Sporza, dit soort opmerkingen kan ik wel waarderen.
Morgen overdag tijdens de etappe?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:54 schreef ollie994 het volgende:
[..]
Hij zit morgen bij Sporza. De dag er na bij de NOS.![]()
Chicchi altijd nog dan als je toch moeilijk doet.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:00 schreef RemcoW85 het volgende:
Chicci is dat.
Spreek uit als Kiki. Mart doet het als : "Tsjiki" en ik dacht altijd aan "Tsjietsjie". Dat komt omdat ik de naam verkeerd las.
Tijdens de uitzending van de finale van het EK beachcurling, Boogerd ambieert een carriere in deze sport.quote:
Bij de NOS hadden ze wel interesse maar Boogerd wilde zelf niet. Reden: te lang van huis, etc.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:47 schreef crv het volgende:
[..]
Van mij mogen ze alle commentatoren vervangen door Boogerd![]()
quote:Na acht dagen koersen staat de topfavoriet op de tweede plaats, op zes seconden slechts van de leider. Maar vanaf morgen wordt het menens voor Cadel Evans. En het offensief van zijn rivalen kan hij verwachten. Vanavond heeft manager Bjarne Riis van CSC gezegd dat zijn ploeg vanaf morgen het heft in handen gaat nemen en de positie van de Australiër wil ondermijnen. Riis: 'We gaan de sterkte van de ploeg van Evans eens testen om te zien of we hem kunnen isoleren. Ik denk, dat wij daarvoor de kwaliteit en kracht hebben. Evans zal moeten beseffen dat de Tour nu echt gaat beginnen. We zullen hem uitdagen en bestoken van alle kanten. En dan zien we wel wie er met ons wil meedoen.'
Dat zou schitterend zijn want als de koers hard gemaakt wordt, is dit heus een erg zware etappe. Redelijk wat klimkilometers en daartussen ook vooral omhoog (vals plat). Met slecht weer ebij een dag om naar uit te zien.quote:
Dat neem ik even op om het op mijn gemak terug te kijken dan.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:12 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Tijdens de uitzending van de finale van het EK beachcurling, Boogerd ambieert een carriere in deze sport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |