Den Haag, voorbij Malieveld richting Scheveningen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:48 schreef dgbw het volgende:
Plaats?
Ik heb geen idee eigenlijk, heb niet doorgevraagd.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:53 schreef Triptamine het volgende:
NVU?
Watje? Mwah misschien wel ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:01 schreef deepart het volgende:
Je had je fucking camera bij, maar geen foto's posten in dit topic... WAT IS DAT? Ben je een watje..???
Prutsertopic
Je maakt foto's voor je hobby.. Dusss had je je hobby naar een ander level kunnen brengen in deze situatie.. Had je gewoon een Amateur-reportage-fotograaf-hobbyist kunnen worden...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:04 schreef McKillem het volgende:
[..]
Watje? Mwah misschien wel ja.
In ieder geval geen ramptoerist.
Dat laat ik over aan de mensen die betaald worden om risico te lopen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:06 schreef deepart het volgende:
[..]
Je maakt foto's voor je hobby.. Dusss had je je hobby naar een ander level kunnen brengen in deze situatie.. Had je gewoon een Amateur-reportage-fotograaf-hobbyist kunnen worden...
Gemiste kans...
Jammer..
Mja we moeten verder
Die NVU is hier(Oss, "Haha, jij woont in Ossquote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:59 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk, heb niet doorgevraagd.
Het interesseert me eerlijk gezegd verder ook weinig welke club het is. Het feit dat ik daar kennelijk niet langs kan lopen zonder gevaar te lopen vind ik voldoende boekdelen spreken.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:06 schreef MouzurX het volgende:
Meestal worden die demonstraties gevaarlijk omdat extreemlinks om de hoek komt en met ze gaat vechten.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:11 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die NVU is hier(Oss, "Haha, jij woont in Oss![]()
![]()
" ) twee keer geweest, en elke keer ME, heli's, onmogelijk veel blauwpetjes en een shitload Antifa.
Nu kun je wel "quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:12 schreef McKillem het volgende:
[..]
Kunnen ze beide partijen niet gewoon in een afgesloten ruimte gooien en het probleem zichzelf laten oplossen?
Hebben wij er in ieder geval geen last van.
Het was geenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nu kun je wel "" zeggen als reply. Maar hij heeft gelijk. Hier is het ook twee keer fout gegaan door een combinatie van rellende kutjeugd/allochtone kutjeugd/antifa.
Danquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:17 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het was geentegen hem maar
tegen die trieste bedoening die hij beschrijft.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:19 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Danik bij deze mezelf:
Triptamine
Waarom zouden die mensen niet mogen demonstreren?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:25 schreef McKillem het volgende:
[..]
![]()
Nieuws druppelt het internet op.
http://denhaag.rtvwest.nl/nieuwsitem/19734
Beweer ik dat ergens dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:27 schreef deepart het volgende:
[..]
Waarom zouden die mensen niet mogen demonstreren?
Kuthondquote:
Dat komt door alle tegenstanders die zich niet kunnen inhouden.. Zoveel nationalisten zijn er niet.. En als er een groepje van 50 nationalisten door 100+ agenten 100+tegenstanders in het nauw gedreven word, dan kan ik begrijpen dat ze boos worden.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:30 schreef McKillem het volgende:
[..]
Beweer ik dat ergens dan?
Ik vind het alleen achterlijk dat het kennelijk gevaarlijk is voor mij om er langs te lopen.
Ik ga er iig van uit dat oom agent me niet waarschuwde omdat hij dat leuk vind om te doen gewoon zomaar.
Whehehe, graag gedaan. Ik scrollde met precies hetzelfde idee naar benedenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:33 schreef Lichtpunt het volgende:
KuthondIk denk ik ga ff zeggen dat TS demonstraties fout schrijft, ik tot de laatste reply in dit topic blij want niemand zag het. En dan de laatste reply...
je word bedankt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |