Nou hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Kut nu ik een ronde heb gemist is het niet leuk meer
Kut, dat ben ik dus niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nou hoor! Is toch ook leuk om een ronde te winnen? Of om het beste percentage goed te hebben?
.
Denk wel dat er een weer een 100% inzending komt.
Niet weer hequote:
Rumille is de enige die 'm niet goed heeftquote:
Bij mij is het regeltje ook nog steeds openquote:Op zondag 13 juli 2008 12:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Rumille is de enige die 'm niet goed heeft.
Heb hem ook niet ingevuld. Ligt dus aan mijquote:Op zondag 13 juli 2008 12:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mooi, dat was een van mijn twee twijfelgevalletjesquote:Op zondag 13 juli 2008 12:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet meer?quote:Op zondag 13 juli 2008 19:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mooi, dat was een van mijn twee twijfelgevalletjes
Dacht het niet.quote:
Dat was ie toch al een tijdje?quote:Op maandag 14 juli 2008 20:05 schreef RayMania het volgende:
En de eerste 100% inzending is binnen.
*check.quote:
Dat was voor jouw inzending al. Knijp je 'm nu?quote:
Neequote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat was voor jouw inzending al. Knijp je 'm nu?.
Negen inzendingen is wel jammer na bijna een week dat deze editie loopt. En ik stuur iedereen toch een pm.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik weet het niet, maar waag het niet om er mee te stoppen. Ik vind het super.
Ik doe wel weer mee hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Negen inzendingen is wel jammer na bijna een week dat deze editie loopt. En ik stuur iedereen toch een pm.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:07 schreef RayMania het volgende:
Welke geluidsfragmenten kan ik verwachten?
De geluidsfragmenten kunnen variëren van fragmenten van het Nederlands Elftal, van EK's, van WK's, van de Champions League, van de UEFA Cup, van de Eredivisie en de Nederlandse Beker. Alle fragmenten die je hoort hebben Nederlands commentaar van onder andere Evert ten Napel, Frank Snoeks, Theo Reitsma, enzovoort.
Mwa, als ik eraan toekom hoor. Anders gewoon dit weekend, waar ik wel tijd heb.quote:
Nee, ik bedoelde de complete stand, etc. Hier hebbie de antwoorden.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:37 schreef Da_Sandman het volgende:
No offence hoor, maar het posten van de goede antwoorden is toch nog geen halve minuut werk? Die stand die komt van het weekend wel.
Staat in de OP. Maar als een antwoord 2001/2002 is en het doelpunt is in 2002 gescoord, dan reken ik enkel 2002 ook gewoon goed hoor. Zo mierenneukerig ben ik nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:46 schreef WeebI het volgende:
Het was gewoon 2002.
ik wist niet dat je ook het seizoen mocht invullen
En als het doelpunt in 2001 was gescoord dan?quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Staat in de OP. Maar als een antwoord 2001/2002 is en het doelpunt is in 2002 gescoord, dan reken ik enkel 2002 ook gewoon goed hoor. Zo mierenneukerig ben ik niet.
Dan niet, hehequote:Op woensdag 23 juli 2008 21:51 schreef WeebI het volgende:
[..]
En als het doelpunt in 2001 was gescoord dan?
Dat is goed nieuws voor mijquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:53 schreef Soul79 het volgende:
Kut, natuurlijk is 3 Branco.
Ik had Ronald Koemans pegel tegen Sampdoria in 1992.
Les: nóóit stoppen met doordenken als je impulsief de goeie denkt te hebben
quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:27 schreef RayMania het volgende:
Ik heb het trouwens nu te druk om doordeweeks edities te maken en te plaatsen, dus ik open de topics vanaf nu gewoon elk weekend, maar ik geef wel tien dagen de tijd om in te sturen.
Das waar, krijgen we wel een tussenstandje dan..?quote:Op zondag 27 juli 2008 20:22 schreef RayMania het volgende:
Ja, ik denk dat ik even wacht met de nieuwe editie, omdat door de vakantieperiode er veel minder inzendingen komen. Eerste editie 26 en nu al 10 minder. Daar heb ik eerlijk gezegd geen zin in.
Owja, dat was met die penaltyquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:31 schreef RayMania het volgende:
De maximale score van editie #3 was geen 50 punten, maar 49.
Dan moet je maar geen FA wordenquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:40 schreef RayMania het volgende:
Ik weet het niet. De animo valt tegen en het is ook niet dat ik erg veel tijd heb om nog zulke dingen te organiseren.
Dat is het niet. Ik was toen net student af en nu werk ik. Dat kost het meeste tijdquote:
Misschien dus, ooitquote:Maar ik begrijp het. Het zou leuk zijn als het nog een keertje voorbij zou komen, maar als het slechts voor het plezier van een paar users is, dan snap ik dat de baten niet tegen de kosten opwegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |