Ik vind Ruud eerlijk gezegd steeds enger worden, dat haar, die blik van hem.
Krijg er de kriebels van. Uit zijn blik spreekt een engheid die ik niet goed kan beshrijven maar hij gaat op 1 of andere manier steeds woester kijken.
En dan dat gedoe met die nominaties. Het is nu steeds zo dat hij eerst iemand nomineert en als de persoon in kwestie er daadwerkelijk uit gaat volgen er de (steeds dezelfde) Ruud-kreten:
"Shit jonguh, ik ga je missen man, je was echt me maatje aan het worden, ik zie je in de Bommel he".
Beetje zielig doen, knuffeltje er tegenaan en doen alsof het hem echt iets doet.
Als de persoon zich in de studio bevind volgen echter meteen de roddels, kritiek etcetera.
Die personen vergeven hem ook alles want "het is Ruud en dat is zo'n schatje"...
Heeft niemand hem nou in de pinken?????
Alles wat Ruud doet en zegt kan door de beugel. Terwijl de andere BB'ers worden afgekraakt bij het leven.
Vreemd, maar ik ben benieuwd of er (naast alle kritiek ie hierop zal volgen) Fokkers zijn die het met me eens zijn.
?
Volgens mij was het nomineren van Ruud door Karin ook niet omdat ze dacht dat hij er toch niet wordt uitgestemd, maar omdat ze zich echt aan hem ergert. Jammer dat zij er ook niet voor uit kwam. We zullen bij de volgende ronde zien of ze hem opnieuw durft te nomineren.
Ik bedoelde met die woeste blik van hem dat ie zich (zo komt het op mij althans over) elk moment kan ontpoppen als een kleinzoon van Sam. Ik word er eng van!
En ja, je hebt helemaal gelijk met dat Sabine gedoe, en dat is wat ik dus bedoelde met iedereen vergeeft het hem want " Ruud is zo'n schatje... "
Ik denk ook dat Karin zich niet durfde uit te spreken over de ware reden, of de bb'ers moeten hem ECHT niet doorhebben.
Maar volgens mij zijn wij uitzonderingen Kozzmic (?).
quote:
quote van Tinkepink:
het geeft wel te denken dat hij in het huis heel populair lijkt te zijn en dat de grote boze buitenwereld hem maar een eng mannetje vindt
------------------
Maurice: Bart die verzuipen we binnenkort in het aquarium en dan nemen we gewoon een kat!
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 12 November 1999).]
quote:
op 11-12-1999 om 12:54 PM schreef Tinkepink het volgende:
... dat Ruud in het echt inderdaad een vriendelijke, aardige, 'warme' man is ...
Dat wel, maar hij kan geen conflicten aan. Goede redenen voor nominatie (Sabine = bitch, C&A is niet eerlijk) maar uit ze niet op juiste momenten. Face to face durft hij de stemming/vriendschap niet te verpesten en komt daarom wat gluiperig op de kijker over
I rest my case, kasta UGH !
quote:
Van BadGirl - 12 November 1999Ik vind Ruud eerlijk gezegd steeds enger worden, dat haar, die blik van hem
In zijn hele doen en laten is Ruudje een eng mannekke dat ben ik dik met je eens , maar die blik van hem heb ik nog niet gezien
quote:
op 11-12-1999 om 01:33 PM schreef Guus Muisarm het volgende: die blik van hem heb ik nog niet gezien
Ruud is gewoon het toonbeeld van een man met een actieve libido, die hij (tegen zijn zin in) niet mag ten toon spreiden. Hij schaamt zich er niet voor om met zijn blote kont voor de camera's te lopen, maar zijn medebewoners hebben het hem gewoonweg verboden. Dit levert natuurlijk spanningen op op plaatsen waar je ze liever niet hebt (vandaar het vele scheten laten). Maar het is ook het gebrek aan "gezelligheid", oftewel het kansloos aan een bar zitten zuipen.
We moeten wat medelijden met die arme ruud hebben, hij heeft het zo zwaar, oftewel
heee ruudje, la je eiguh nie gek makuh!!
eindelijk nog eens iemand die zich ook zo aan die man ergert. In het begin vond ik hem verschrikkelijk (de typische brabo), later kon ik wel om hem lachen, maar dat hield snel op. Op een gegeven moment kreeg ik medelijden met hem, omdat hij zo'n levensgroot karikatuur is, bijna een typetje.
Maar het gevoel van medelijden maakt steeds meer plaats voor ergernis.
Deze man denkt gewoon echt alleen met zijn snikkel, dat heeft hij min of meer zelf ook al gezegd. Hij ziet vrouwen alleen als potentiele lustobjecten (op voorwaarde dat ze over 'grof geschut' beschikken), en dat is het. Hij kan geen fatsoenlijk gesprek met ze voeren (met mannen eigenlijk ook niet ), maar kan vooral niet met ze omgaan. Dit uit zich ook in het feit dat hij tot nu toe altijd twee vrouwen heeft genomineerd. Ik vermoed dus ook dat hij de volgende keer Anouk en Kari(e)n gaat nomineren, zeker als Karin zich steeds openlijker aan hem gaat ergeren. Anouk doet dat nu al, en al roept ze voornamelijk irritaties in mij op, hierin vind ik haar erg stoer. Geweldig hoe ze zo fel tegen Ruud inging toen hij beweerde dat negen op de tien mannen met hun pik denkt en alleen maar lekker wil klaarkomen. Dat iedere man wel naar de hoeren wil en dat dat zelfs erg goed zou zijn, ook voor moeders de vrouw.
Nou deze man niet, en genoeg met mij! Eikel
En zo oprecht is Ruud ook zeker niet, al komt hij op velen zo over. Er wordt hier flink gekankerd op Willem, dat het zo'n stiekemerd zou zijn. Willem is gewoon diplomatieker dan Ruud, maar staat wel achter zijn nominatie-keuzes! Iets wat je van Ruud niet kunt zeggen, die zich telkens in bochten wringt om duidelijk te maken dat hij het niet zo bedoeld heeft. Ruud is gewoon een onzeker, conflictmijdend mannetje dat denkt te kunnen scoren met ene rukverhaal na het andere (pun intended) en een stortvloed aan seksistische opmerkingen. Kan iemand deze missing link uit ons lijden verlossen?
Ruud: En de helft, da's vijftig procent!
Ruud is net zo'n Haagse Harry, iemand die maar 1 ding kan. Bij Harry is dat vloeken met elke denkbare ziekte en Ruud kan alleen maar over sex lullen, denkt aan niks anders....
En ik irriteer me inderdaad steeds meer en meer aan hem. In het begin was hij wel leuk, het leek alsof hij de eerste en enige was die zich thuisvoelde omdat hij zo 'zichzelf' was.
Maar het bleek dat die zelfkant van hem geen enkele maar dan ook echt geen enkele diepgang heeft, na 2 dagen had je Ruud gezien zoals ie is en meer is ie ook niet. De andere personen blijven groeien in het huis, het programma, blijven zich ontwikkelen en laten toch telkens weer wat nieuwe dingen van zichzelf zien.
Ruud echter is echt zoooooo ongelooflijk doodsimpel en ik irriteer me eraan dat ie zo saai is. Anouk zal er wel als eerste uitgaan maar Ruud mag van mij volgen hoor.
Willem, Karin of Bart zijn diegenen die ik het wel gun om te winnen en persoonlijk hoop ik op Willem.
Trouwens, iemand die de hele dag over sex lult, hoe leuk zouden we zo iemand in real life vinden als het 1 van onze vrienden zou zijn?
Scherp gezien Tonto, Ruud mag een beetje simpel overkomen maar ik denk toch dat ie een steun is voor tot nu toe alle bewoners, nee dan die klote maurice, wat een gore gluiperd is dat met z'n beidehandte opmerkingen.
Als ik met die gozer in dat huis zou zitten haalde ik alle spelelementen uit het moordspel!!
Gatver, dan hoor ik nog liever Udo Jurgens (?)!)
quote:
op 11-12-1999 om 02:36 PM schreef DIGGER het volgende:
Trouwens Badgirl, leuke topic titel, je gaat er vanuit dat zoveel mensen Ruud eng vinden dat je het maar deel 1 genoemd hebt omdat een deel 2 wel zal volgen
(en naar mijn opinie terecht)
quote:
op 11-12-1999 om 02:42 PM schreef BadGirl het volgende:
Ruud is, tja, wat is Ruud eigenlijk.
[Dit bericht is gewijzigd door Knut (Datum 12 November 1999).]
quote:
op 11-12-1999 om 02:35 PM schreef BadGirl het volgende:
Laat staan dat je de hele dag dat valse gitaar-gepingel van hem moet aanhoren....Gatver, dan hoor ik nog liever Udo Jurgens (?)!)
Ze hebben geen radio moet je mmar denken
Kastanova spoke again UGH !
ik zit met verbazing te kijken dat als hij praat zijn ogen een soort REM ondergaan. alsof t'ie slaapt als t'ie praat.
Daarop voortbordurend: ik denk dat het meer is dat zijn resources op zijn. Op het moment dat hij moet praten kan hij dus niet kijken, het is of of..
haha lache zeg , hij is nog blond ook, dus dat er nog een verloren hersencel de boel draaiende houd is een wonder. Ik hoop dat ruud er tot de laatste dag zit. en dan zullen wij waarschijnlijk mogen stemmen en dat wordt ruud niet.
Willem ook niet en karin al helemaal niet . maurice ook niet, want die is westlander en bezit half s'gravenzande, dus die zit er voor de kat z'n k.
Anouk dan maar, die moet dan delen???
hmm 250.000/6 is 41.666
100 dagen , dat is 41.666\100=426 gulden per dag . en daar heb je dan 100 dagen voor moeten zweten en jezelf voor lul moeten zetten. gratis stigma BB babie.......
succes jongens, vooral doorgaan ( barrie rulezzzzzz )
quote:
op 11-12-1999 om 02:20 PM schreef Tonto het volgende:
ArmKozijn, je zit er goed naast. Als Ruud niet met vrouwen kon omgaan, zouden ze niet zo weglopen met hem. <knip>
Goed ben wel geen vrouw maar ik doe een poging:
Ruud is erg een dimensionaal, volgens mij ziet hij vrouwen als wezens die hij niet begrijpt maar wel onvoorwaardelijk lief moet hebben. Dat is denk ik de rede dat vrouwen hem zijn zeer seksitische uitspraken (en stemgedrag) vergeven
Verder vertoond hij laf gedrag, in een van de eerste uitzendingen liet Bianca hem iets in een la zien (buiten het beeld van de camera). Hij werdt meteen naar de daboekkamer geroepen , na een vraag 'sloeg hij al door' en vertelde hij wat hij gezien had (een horloge) vervolgens pas als Bianca in de DBK geweest is en iets mompeld over familie juwelen zeggen dat hij het verteld heeft 'want je moet toch eerlijk zijn' (maar wel Biance 'blind' die DBK in laten gaan) sindsdien heeft hij voor mij afgedaan.
Groeten Michiel
Kasta again !
Tankgirl, heb je icq ?
quote:
op 11-12-1999 om 01:33 PM schreef Guus Muisarm het volgende:
maar die blik van hem heb ik nog niet gezien
quote:
op 11-12-1999 om 04:20 PM schreef kastanova het volgende:
Het tv moment van 1999 !!!Tankgirl, heb je icq ?
Snappie ?
Kasta
sorry for waking ya
quote:
op 11-13-1999 om 11:43 AM schreef Letterman het volgende:
JA! mee eens dat Ruud een eng mannetje is..
Hij waait met alle winden mee..Dit is zijn manier om maar niet genomineerd te worden
Als Cyril weg moet is het "sjit zeg da vindt ik echt jammer weet je dat?"....Maar als Anouk weg had gemoeten dan had hij precies het zelfde gezegt...Hij is achterbaks dus
Ik denk dat Ruud "sjit zeg da vindt ik echt jammer weet je dat?" zegt om z'n schuldgevoel t.o.v. die persoon kwijt te raken. Ruud mag dan wel een grote vent zijn maar hij heeft een klein hartje.
Onzin. Ik neem aan dat jullie allemaal BB volgen, nou dan weten jullie toch wel dat twee mensen MOET NOMINEREN ? Ja, nou dan, wat lig je dan te eikelen...?
Ruud kan het met iedereen vinden en toch moettie twee lui nomineren.
Zelfde geldt voor Willem toen ie Anouk nomineerde nadat hij haar eerste de raad gaf een 'member of the family' te worden. Natuurlijk kan die dat menen en haar toch nomineren, wat een kul om hem dan als creep neer te zetten. Hij MOET iemand nomineren en zijn nominatie wil niet meteen zeggen dat zo iemand uit het huis vliegt.
Aanvankelijk zag ik in Ruud degene die zonder scrupules, zonder blikken of blozen zichzelf durfde te zijn. Ruud heeft veel meegemaakt in zijn leven en ik verwachtte van hem de nuancerende, relativerende noot in het geheel...
Ruud kwam zeker op gang, maar bleef voor mijn gevoel een beetje hangen. Verder dan de "paringsdrift" en andere oer-emoties leek hij niet te komen.
Momenteel huppelt Ruud, zorgeloos als is, achter elke overheersende wind in het huis mee... vertoont een zeer flexibele ruggegraat en irriteert mij steeds meer...
Zodra Ruud die hese stem van hem opzet, de luiken op half zeven zet, krijg ik de neiging om even koffie te gaan zetten, omdat het wel weer even zal duren en hij toch niets nieuws te vertellen heeft... Niet echt genuanceerd van mij, maar eerlijk...
(Ter nuance: ook Willem heeft zijn krediet bij mij verspeeld).
quote:
op 11-14-1999 om 01:11 AM schreef Barbarella het volgende:
... vertoont een zeer flexibele ruggegraat...
Helemaal met je eens Barbarella, goed omschreven.
Alleen die ruggegraat:
Naar mijn idee heeft Ruud er geen, zijn wervels zijn waarschijnlijk tijdens zijn moeilijke geboorte in zijn joystick terecht gekomen....
(jammer genoeg, want hij lijkt me als persoon wel een slappe, maar geen verkeerde kerel)
quote:
op 11-12-1999 om 03:54 PM schreef kastanova het volgende:
Ik vind het namelijk een beetje hypocriet als men zegt dat Ruud een grote viezerik is als hij zegt dat hij vrouwen als lustobject ziet.
Want zeker 90% van de mannen denkt als hij een mooie vrouw ziet hetzelfde.
Het is zelfs wetenschappelijk bewezen dat een man om de 5 minuten aan sex denkt (bij het slapen iets minder weaarschijnlijk)
Dus opmerkingen als: "ik vind Ruud een grote viezerik die met z'n lul denkt,want zo ben ik helemaal niet" die zeg je maar tegen je vriendin.
Maar ga ze niet spuien op dit forum, want je komt erg ongeloofwaardig over.
(Tenzij je in de categorie: "Maurice-wannabe's" valt )
He maat, spreek maar voor jezelf.
Je hebt gelijk in het feit dat mannen veelal 'met hun leuter denken'.
Maar daarnaast zijn er ook nog zat mannen die in ieder geval ook nog een normaal gesprek kunnen voeren (ook een normaal gesprek over sex, niet dat rukken en trekken-gezever) en het ook niet over sex hebben de hele dag.
Ik bedoel maar..nog zo'n opmerking die Ruud maakte gisteren (over preutsheid): 'Ja, weet je, preutsheid heeft wel wat, dat moet nog ontgonnen worden.'
Geeeeeeeeezzzzz...je hebt het toch niet over een kolenmijn of zo? Of vind jij dat normale opmerkingen?
[Dit bericht is gewijzigd door CaptTripps (Datum 14 November 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door PeteRp (Datum 14 November 1999).]
Hoe hij ook achter de haan aanrende toen dat beestje de aandacht kreeg van alle kippen...jaloers, ruud? Hij was echt mijn favoriet maar de laatste tijd krijg ik echt jeuk onder mijn voeten als de stories weerboven tafel komen.
Begin steeds meer meelij te krijgen met zijn vriendin.
En het zal allemaal wel zo zijn, dat ie dom is en zo maar toch. Nog geen reden om ALLEEN maar met the S-word bezig te zijn. Krijg zo onderhand het idee dathet een soort Ruud voor de Buch wordt dat programma.
Maar daar keek ook half Nederland naar...
groetjes van draakje m
ga naar http://www.angelfire.com?ut/forumpie/
Ik zie dat je een ander plaatje hebt gekozen?
We leken ook wel erg op elkaar...
Tsja, DG, wat can we do about it? Geen EscGirl juist! Gewoon kikken wat er gebeurt en hopen dat de BBers wakker worden en dat gefart en gegeil zat worden.
Bovendien hoop ik inderdaad dat er Ruud truien en petjes in de winkel komen , dan ga ik als Ruud naar het carnaval.
[Dit bericht is gewijzigd door Fokke (Datum 15 November 1999).]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |