ik had zelf gevraagd of ze mee wou nemen omdat ik dat wel lekker vind domme sukkel probeer me niet te dissenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:23 schreef DaFan het volgende:
Subtiele manier van je moeder om te zeggen dat je uit je grot meurt.
ja man dat wil ik echt niet!!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:23 schreef Kaneelthee het volgende:
Klopt, ik ben er al jaren aan verslaafd. Laat het bij die drie doosjes, voor je het weet kan je nooit meer zonder!
Juist ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:23 schreef 2609 het volgende:
[..]
ik had zelf gevraagd of ze mee wou nemen omdat ik dat wel lekker vind domme sukkel probeer me niet te dissen
juuuuuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiissssssssstttttttttttt............................quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:23 schreef 2609 het volgende:
[..]
ik had zelf gevraagd of ze mee wou nemen omdat ik dat wel lekker vind domme sukkel probeer me niet te dissen
Maikuuulquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:19 schreef Flashwin het volgende:
Nu krijg je kanker van al dat aspartaam!
Hoe gaat het trouwens met je mattie in de jilla, Maikuuuul?
2609=Maikuuul, is toch wel bekend dacht ikquote:
rot op man hij woont in maastricht den kej nou echt dat ik dat benquote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:05 schreef Flashwin het volgende:
[..]
2609=Maikuuul, is toch wel bekend dacht ik
dat past nooit man hoe kom je daarop echt domquote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:06 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Slik gewoon het gehele doosje inclusief inhoud in, dan hoeft je moeder ook niet meer naar de supermarkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |