ik had zelf gevraagd of ze mee wou nemen omdat ik dat wel lekker vind domme sukkel probeer me niet te dissenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:23 schreef DaFan het volgende:
Subtiele manier van je moeder om te zeggen dat je uit je grot meurt.
ja man dat wil ik echt niet!!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:23 schreef Kaneelthee het volgende:
Klopt, ik ben er al jaren aan verslaafd. Laat het bij die drie doosjes, voor je het weet kan je nooit meer zonder!
Juist ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:23 schreef 2609 het volgende:
[..]
ik had zelf gevraagd of ze mee wou nemen omdat ik dat wel lekker vind domme sukkel probeer me niet te dissen
juuuuuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiissssssssstttttttttttt............................quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:23 schreef 2609 het volgende:
[..]
ik had zelf gevraagd of ze mee wou nemen omdat ik dat wel lekker vind domme sukkel probeer me niet te dissen
Maikuuulquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:19 schreef Flashwin het volgende:
Nu krijg je kanker van al dat aspartaam!
Hoe gaat het trouwens met je mattie in de jilla, Maikuuuul?
2609=Maikuuul, is toch wel bekend dacht ikquote:
rot op man hij woont in maastricht den kej nou echt dat ik dat benquote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:05 schreef Flashwin het volgende:
[..]
2609=Maikuuul, is toch wel bekend dacht ik
dat past nooit man hoe kom je daarop echt domquote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:06 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Slik gewoon het gehele doosje inclusief inhoud in, dan hoeft je moeder ook niet meer naar de supermarkt.
Ik las paupermunt.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:43 schreef Zero2Nine het volgende:
Herkenbaar probleem en derhalve een terechte klacht. Hetzelfde probleem is er ook met pepermunt (vooral de wat zachtere) en mentholgroentjes.
hoe kan je daaraan doodgaan dan heb je echt zwakke lichaamquote:Op zondag 13 juli 2008 08:07 schreef iamredleader het volgende:
TS is overleden aan een overdosis Smint
eensch is.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:14 schreef 2609 het volgende:
mijn moeder had dus 3 doosjes smintjes meegenomen voor mij maandag of dinsdag maar er zijn er nu al bijna 2 doosjes op!!! gaat echt snel ze zijn ook zo lekkerdus nu moeten er weer nieuwe gehaald worden bijna
![]()
[ afbeelding ]
Ik vraag me echt af hoe je in het echt bent. Vast zo een kut verwijfd adhd mannetje. Ik zal god op me blote knieen danken als ik jou ooit zie lopen met een bord erboven dat zegt: "Hoi ik ben 2609 van Fok".quote:
hahaha alsof je dat zou durvenquote:Op maandag 14 juli 2008 16:18 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe je in het echt bent. Vast zo een kut verwijfd adhd mannetje. Ik zal god op me blote knieen danken als ik jou ooit zie lopen met een bord erboven dat zegt: "Hoi ik ben 2609 van Fok".
Ik zou mijn voet zo hard in je rug drukken, dat de wervels uit je neus komen
Tuttut. Kan ook wel wat minder he.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:18 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe je in het echt bent. Vast zo een kut verwijfd adhd mannetje. Ik zal god op me blote knieen danken als ik jou ooit zie lopen met een bord erboven dat zegt: "Hoi ik ben 2609 van Fok".
Ik zou mijn voet zo hard in je rug drukken, dat de wervels uit je neus komen
tuurlijk, jij bent toch maar een battyboyquote:
hahaha gooi jezelf weg man wannabequote:Op maandag 28 juli 2008 20:10 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
tuurlijk, jij bent toch maar een battyboy![]()
Je eerste borsthaartjes komen door en je opent gelijk een topique. Echte mannen hebben daar een oerwoud zitten. Ik klap je iddeh voor je brada.
schijten is lekker man lekker boekje erbij en ipod erbijquote:Op maandag 28 juli 2008 20:13 schreef FL_Freak het volgende:
KAN BIJ OVERMATIG GEBRUIK LAXEREND WERKEN Succes met overmatig schijten;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |