Dan bel je een andere dierenarts of een weekendarts.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:38 schreef PinkEsid het volgende:
Gekookte rijst met gekookte kip is zeer goed voor een hond met maag of darm problemen(is heel licht verteerbaar) dit is mij een paar weken geleden ook geadviseerd dit omdat het met mijn hondje ook niet zo goed gaat ook borrelen en als je op ze buikje drukt of aait grommen dit komt en gaat met vlagen vanochtend jankte hij het uit van de pijn bij het poepen dit is al meerdere keren gebeurt en wij maken ons erg zorgen afspraak gemaakt bij de DA alweer. eerste keer daar had ie 2 injecties gehad en 2 kuren dit heeft niet echt geholpen. nu een afspraak gemaakt te hebben hebben ze terug gebelt of de afspraak verzet kon worden wat ik erg achterlijk vind want hij vergaat van de pijn.
Rijst is dus niet geschikt kwam ik achter. Gekookte kip wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:38 schreef PinkEsid het volgende:
Gekookte rijst met gekookte kip is zeer goed voor een hond met maag of darm problemen(is heel licht verteerbaar) dit is mij een paar weken geleden ook geadviseerd dit omdat het met mijn hondje ook niet zo goed gaat ook borrelen en als je op ze buikje drukt of aait grommen dit komt en gaat met vlagen vanochtend jankte hij het uit van de pijn bij het poepen dit is al meerdere keren gebeurt en wij maken ons erg zorgen afspraak gemaakt bij de DA alweer. eerste keer daar had ie 2 injecties gehad en 2 kuren dit heeft niet echt geholpen. nu een afspraak gemaakt te hebben hebben ze terug gebelt of de afspraak verzet kon worden wat ik erg achterlijk vind want hij vergaat van de pijn.
Bij een voedselallergie zou ik niet zomaar kip geven. Daar kan hij het juist van krijgen.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 09:16 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Bij een voedselallergie zou ik niet zomaar kip geven. Daar kan hij het juist van krijgen.
Kijk dit topic anders eens door, gaat ook over een voedselallergie Wodan heeft jullie hulp\advies nodig.
Vandaar dat het zover moet komen dat hij er zelfs nare plekken van heeft gekregen. Logischquote:Op maandag 14 februari 2011 14:45 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik denk toch dat ik heel goed weet wat mijn hond wel en niet kan eten.
Misschien moet je met je grote smoelwerk eerst even het hele topic lezen ipv na 3 jaar onzinnig te reageren.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:23 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Vandaar dat het zover moet komen dat hij er zelfs nare plekken van heeft gekregen. Logisch
Hoe gaat het nu?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:38 schreef PinkEsid het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |