quote:Op zaterdag 12 juli 2008 01:22 schreef OldJeller het volgende:
Als je in de trein zit en het is druk, je zit op zo'n tweezits en loopt een beetje apatisch uit het raam te kijken of naar een flutkrantje met of zonder muziek in je oren. Vaak ook nog eens een tas naast je, maar dat hoeft niet per sé.
Op gegeven moment komt er iemand een beetje onzeker naast je stoel staan hopend dat je door hebt dat die persoon daar wil zitten en dat je je tas weghaalt of gewoon wat minder breed gaat zitten op je eigen helft, zodat die persoon erbij kan.
Dat doe je niet, dus je wacht op de vraag die met enige aarzeling komt: "eh... mag ik.. naast je komen zitten?"
Na enig moment draai je langzaam je gezicht naar de persoon toe - met een even apatische blik - en kijkt voor zo'n 10 seconden die persoon op die manier aan... en op het moment dat die persoon óf aanstalten maakt om weg te lopen of om voorzichtig plaats te gaan nemen zeg je:
"JA, NATUURLIJK MAG DAT!!" superenthousiast met vrolijk en opgetogen gezicht van heb ik jou daar. "KOM ER GEZELLIG BIJ JOH!! GEZELLIG MAN! LEUK!" "IK ZAT AL DE HELE REIS IN M'N EENTJE, MAAR NU KAN IK EINDELIJK LEKKER DE REST VAN DE REIS MET JOU PRATEN!"
En dan lopen ze vaak weer weg, al dan niet na 20 seconden te hebben gezeten, zich geen houding wetend te geven.
Dat moet je overigens wel heel verveeld zijn. Maarja, als ik dan ooit in de trein zit dan voel ik me ook best wel genaaid, zodat ik wel vreemde streken ga uithalen.
Mwhehehe, was ik er spontaan nog 1 vergeten.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 01:14 schreef Roccultane het volgende:
In de trein ga ik meestal een 5-min gesprek aan, waarna ik vervolgens een complete diagnose over hun persoonlijkheid uiteen zet, waarbij ik ook nog intieme details over hun verleden toedicht. En vervolgens stap ik uit.
Hun gezichten in de coupe die mij verdwaasd aankijken als ik ze voorbij loop, is priceless. Kansloos/belachelijk of niet, het is iig vermakelijker dan verveling.
Sjonnie-alertquote:Op zaterdag 12 juli 2008 01:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Als passagier vanuit de auto de weg vragen naar de plaatselijke supermarkt en dan halverwege de uitleg volgas wegscheuren
Of als je langs wat fietsers rijdt ff aan de handrem trekken...
Doe 's gek en vraag morgen aan een blondje of ze Anita heet omdat je dacht dat ze een spleetje tussen haar tanden had...quote:
Jij bent zeker de leukste thuis?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 02:58 schreef bof het volgende:
Ook leuk is om naar de halalslagerij te gaan voor een stuk vlees en dan zeggen dat je voor wat Joden gaat koken.
En naar de slager gaan en vragen of hij varkenspootjes heeft... Hebben we die ook alvast gehad.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 02:58 schreef bof het volgende:
Ook leuk is om naar de halalslagerij te gaan voor een stuk vlees en dan zeggen dat je voor wat Joden gaat koken.
quote:Na enig moment draai je langzaam je gezicht naar de persoon toe - met een even apatische blik - en kijkt voor zo'n 10 seconden die persoon op die manier aan... en op het moment dat die persoon óf aanstalten maakt om weg te lopen of om voorzichtig plaats te gaan nemen zeg je:
"JA, NATUURLIJK MAG DAT!!" superenthousiast met vrolijk en opgetogen gezicht van heb ik jou daar. "KOM ER GEZELLIG BIJ JOH!! GEZELLIG MAN! LEUK!" "IK ZAT AL DE HELE REIS IN M'N EENTJE, MAAR NU KAN IK EINDELIJK LEKKER DE REST VAN DE REIS MET JOU PRATEN!"
quote:Op maandag 14 juli 2008 06:10 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
Iets leuks hoeft niet eens heel omslachtig te zijn. Je komt wel eens bij mensen op bezoek en dan komt het voor dat je naar het toilet moet. Vaak hangt er bij mensen op het toilet ook een verjaardagskalender. Ik kan het dan niet laten om op 20 april 'Adolf Hitler' in te vullen. Erg sneu natuurlijk, maar zo heeft iedereen zijn tikken.
Hahaquote:Op maandag 14 juli 2008 06:10 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
Iets leuks hoeft niet eens heel omslachtig te zijn. Je komt wel eens bij mensen op bezoek en dan komt het voor dat je naar het toilet moet. Vaak hangt er bij mensen op het toilet ook een verjaardagskalender. Ik kan het dan niet laten om op 20 april 'Adolf Hitler' in te vullen. Erg sneu natuurlijk, maar zo heeft iedereen zijn tikken.
Natuurlijk bij onbekenden, daar doe ik dat altijd. En vaak zit er een pen bij het toilet-puzzelboekje.quote:Op maandag 14 juli 2008 06:44 schreef DaFan het volgende:
[..]
HahaDat zou ik bij onbekenden nog wel doen ook.
Moet je wel altijd een pen meenemen
quote:
People who say, "Goddamnit" or "Jesus Christ" when they're angry.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:13 schreef Noortje. het volgende:
http://www.getannoyed.com/
Sommige daarvan ^ zijn ook best grappig.
Vaag dat ze je dan ook nog iets aanbiedenquote:Op zondag 20 juli 2008 15:32 schreef kastanova het volgende:
Ah, eergisteren kwam er spontaan weer 1 op m'n pad.
Op langere trajecten in de trein zit er vrijwel altijd wel iemand in je buurt die op een gegeven moment een koek, fruit, boterham of whatever gaat eten.
Op zo'n moment er gewoon hardop ingooien: "Eet je altijd alleen ofzo?."
95% van de mensen zal je eerst enigszins perplex aankijken en na een seconde of 30 zal er wijfelend een hand naar uitgereikt worden met een stuk koek.
En je slachtoffer dan gewoon verontwaardigd hoofdschuddend aankijken en reageren met "Als het zo moet hoeft het van mij al niet meer."
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:55 schreef kastanova het volgende:
Een grote zak krentenboillen op het tafeltje voor ze en op een gegeven moment pakt de dochter 2 bolletjes en begint eraan te knagen alsof ze al 4 dagen geen volle trog heeft gehad.
En dan zo oprecht bezorgd mogelijk zeggen "Zou je dat nou wel doen meisje?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |