Na morgen heb ik 5 of 6 weken vakantiequote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:14 schreef ColdFeet het volgende:
Chill, DHheb je al bijna vakantie van Nyenrode?
In mijn optiek is iedereen die een kind heeft minstens 30. Ik heb op de montessori school gezeten. En op de Zienesch. (woonde ik vlak bij...)quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:27 schreef Troel het volgende:
Nee, ik ging in Enschede naar school naar het Ichthus
Heb trouwens daarvoor op Op den Akker gezeten
En ik zei toch dat ik niet zo oud was
Ik mag toch hopen dat ik wat heb opgestoken op die slijtersopleiding.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:22 schreef ColdFeet het volgende:
Ik wist niet dat je er verstand van had, MiMu
Ik heb wel lesgegeven op die schoolquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
In mijn optiek is iedereen die een kind heeft minstens 30. Ik heb op de montessori school gezeten. En op de Zienesch. (woonde ik vlak bij...)
Yes. Montessori heb je het over, neem ik aan? 1 van de 2 (ik weet de namen niet meer) zat bij mij in de klas.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb wel lesgegeven op die schoolOverigens: drie jaar jonger en op die school: dan moet je bij de zusjes Wissink in de klas gezeten hebben haast (een van de twee)
Grin, nietus!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:30 schreef MinderMutsig het volgende:
't Ichthus? Daar heb ik ook op gezeten.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:27 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Na morgen heb ik 5 of 6 weken vakantie
Ben ik wel aan toe, zeker na de afgelopen 2 weken. veel stress.
Ook al gaat het nu weer top. Met een enorme slime en lekker huis muziek grotendeels binnendoor terug gereden naar Den Haag. zo lekker![]()
Jolien of Ellisquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Yes. Montessori heb je het over, neem ik aan? 1 van de 2 (ik weet de namen niet meer) zat bij mij in de klas.
Ik leer nog eens wat over jou! Je bent ouder dan ik en hebt dus massa's opleidingen gedaanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ik wat heb opgestoken op die slijtersopleiding.
Volgens mij deden ze dat ook al toen ik in de brugklas zat en dat was twee jaar voor jou als het goed is.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Grin, nietus!
1994-2000 hiero (eerste 2 jaar gym, daarna 2 keer 3 havo en daarna havo afgemaakt)
En iedereen die in die tijd daar op school zat en weet van de valentijnsrozen, dat was o.a. door mij geregeld
Jolien!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Jolien of Ellis
Ellis heeft een zoontje van 4 (en is ook nog geen 30) en Jolien is goede vriendin van me
Jeps, op Edith Stein kun je Montessoriopleiding doen namelijkHeb op verschillende scholen in Haaksbergen het Anne Frank project gedraaid en daarbij lesgegeven
das shit!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:34 schreef octopussy het volgende:![]()
![]()
ok niet te zuipen
ik trek wel een andere fles open
Cheers, Octo!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:34 schreef octopussy het volgende:![]()
![]()
ok niet te zuipen
ik trek wel een andere fles open
Nouja... die slijtersopleiding is de enige 'opleiding' die ik heb afgemaakt tot nu toe.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik leer nog eens wat over jou! Je bent ouder dan ik en hebt dus massa's opleidingen gedaan
Niet vanuit de leerlingenraad iigquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Volgens mij deden ze dat ook al toen ik in de brugklas zat en dat was twee jaar voor jou als het goed is.
Wat gigantisch grappigquote:
die speelde hockey toch? De namen moeten van ver weg komen, maar volgens mij wel ja!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat gigantisch grappig
Heb je dan ook bij Marijol in de klas gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |